Friday, March 2, 2012

Eile käisin siis 4 tundi koolis ja pärast seda läksin kagust läbi ostsin süüa ja läksin spordihalli. Sõin seal ära ja sis pesin hambad ära ja varsti läksime emmega tartusse. Tartus nimelt me käisime ortotondi juures. Sealt sain siis uue aja aprilli keskele kus ma pean jäljendeid minema tegema ja siis mai alguses pannakse breketid suhu. Seal räägiti pikalt ja laialt kõigest sellest ja sis otsustasime emmega et laseme hambad ilusti rivvi panna :D
Pärast seda läksime tegime kerge shopingu ka. Kuna me lähme sis aprilli lõpus Türkki siis oli mul uusi päevitusi vaja. Leidsin megamega kenad päevitused ja sis ostsimegi muidugi need :D sain veel ühe valge pluusi ja kleidi. Suht palju suve asju juba poodides. Millalgi kevadel peaks veel minema Lätti shoppama, sest siis väga paljudel eestis pole samasuguseid asju. :D
Varsti varsti tuleb Anneke mulle järgi ja sis lähme teeme trenni ära.
Homme on siis mingid linnade talimängud. Pole varem käinud ja ei tea väga sellest midagi. igastahes homme sinna siis võistlema Võru eest. Ma ei tea isegi mis distants olla võib aga jah, täna saab teada Askolt. Pärast trenni teeme vist Askoga plaani ka ära märtsi kuu kohta.
Aaa jaja 29. olid sis maakonna meistrikad Haanjas. Regina võitis mis oli juba teada :D võitis mind 31 sekiga ja see suht lahe jap..:D aga täitsa maxiga ei sõitnud sest see ei olnud ka mingi eriti tähtis võistlus. Tegelt olen rahul, just sellega et Marit võitsin ja seda ikka päris pikalt, isegi siis kui väga ei pingutanud :D
Üldiselt ei oska väga midagi kirjutada enam.. Ainult seda et see on ainuke talv kus ma olen juba pikemat aega suve oodanud. Maitea miks see nii on aga tegelt suht nõme see talv olnud. Alguses polnud lund ja nüüd on sellised ilmad nagu on tavaliselt aprillis, ainult et päike üldse ei taha paista.
1 kuu ja 2 päeva pärast on mul sünnipäevake ka :D eitea üldse mis teen sellega, kas pean või ei. Pole kindel veel. Kui aus olla siis tegelikult ei ootagi oma sünnipäeva eriti, eiteagi miks.
Okei aitab ka nüüd siis, nkn ei oska midagi asjalikku siia kirjutada :D
Tsauka
L.

No comments:

Post a Comment