Sunday, March 25, 2012

ei ma vist ikka ei viitsi seda challenget teha :D
jah ma olen laisk tütarlaps. Andke andeks.
täna siis keerati kella ja see on lihsalt haige kui palju juba kell on. Üldse ei ole sellist tunnet et kell kaheksa saab jubaaa. Homme koooli. Oehhhhhhh, üldse ei tahaaaaa ju.
uuel nädalavahetusel siis viimane swedbanki etapp ja üldse selle hooaja viimane võistlus. Paar nädalat tagasi soovisin et see ära jääks ja enam võistlema ei peaks. Maitea mis mul viga on aga nüüd üldse ei taha et talv lõppeks. Tahaks suusatada ja nautida lihtsalt. Kurb on see et kõik sõbrad ja sõbrannad kellega ma tavaliselt võistlustel kokku saan siis neid ei näegi nüüd enne suve, kui sedagi.
Ja pealegi üldse maitea mis minu suvega saab... aga eks seda näitab aeg :)
Teie nautige oma vaheaja viimaseid tunde :D
Tsauka,
L.

No comments:

Post a Comment