Sunday, March 11, 2012

Superrrrrrr.
Niihea on olla nüüd :D
Täna oli siis ETV-Swedbanki II etapp, Haanjas. 10km uisku ühisstardist.
Hommikul oli ikka päris suur närv sees, mida tavaliselt minu puhul ei ole. Kartsin kuidagi seda võistlust sest ma polnud varem üle 5km võistelnud.
Niisiis, kuna sarja kokkuvõttes olin 1. siis sain startida esimesena. Täna oli siis kuusekese asetusega start. Päris äge oli seal ees olla :D
Stardi võitsin ja alguses väga kiiresti ei alustanud. Kuni kurkani sõitsin suht aeglaselt, aga kiiremini kui ülejäänud maa. Esimese ringi ja teise pool ringi tiksusin täiesti rahulikult seal ees. Sõitsin täiesti aeglaselt. Teisel 5km peale sood jõudsid meile poisid järgi. Ehk siis M14 poiste esimene grupp. Tiksusin selle peale sood oleva tõusu ka rahulikult üles. Seal läksid poisid meist mööda. (Mina, Triin ja Mari olime tol hetkel koos)  Võtsin kiiresti poiste vahele sappa nii et Triin ja Mari jäid maha. Tõmbasin natuke aega poistega koos ja sis edasi üksi. Lõpusirgel vaatasin korraks seljataha ja tegin ära selle millest ma pärispäris kaua olen unistanud :D ehk siis ületada finishijoon selg ees :D
Sai see siis tehtud. Super lihtsalt.
Aitäh kõigile mu kullakesed kes kaasa elasid täna :)
Tsauka.
L.

No comments:

Post a Comment