Tuesday, March 13, 2012

Kool mu armastus juhhheiiiii :Dtegelt jah, ei ole vahva seal olla 6-7 tundi. Õudne lausa. aga õnneks saab see kohekohe läbi ja siis mu kullakallis vaheaeg. No tegelt homme nkn viimane päev ka koolis olla sest neljapäeval lähen "Tähelepanu Start" võistlusele kohtunikuks oma kalli Brit-Beatrice Periga :)
Reedel on vist minek väimelasse. Kutsekasse vist. Tegelt sinna üldse ei viitsiks minna aga noh jah, käib ära siis seal..
Reedel sis Tlna ära. Laupäeval võistlused Tallinna laulukal kus ma vist saan oma kullakese Karinaga kokku üle pikapika aja, mis muidugi on super tore ja hea :).
Tunnistus peaks tulema neljade viitega, vb üks õpetaja rikub selle ära aga noh, eelkõige ei ole tegelikult need hinded kõige olulisemad, pigem on see oluline mis ma õpin seal. Niiet ei ole vast hullu.
Oeh, aga homme on siis viimane päev kus sellesse veerandisse õpetajad hindeid saavad panna, siis päris paljud õpetajad küsivad homme veel. Üldse ei viitsi enam õppida, aga pingutab selle ühe päeva ära :D
Niiet nüüd ma lähengi oma kalleid saksa keele põhivorme õppima mida on kõigest mingi 100..
Tsauka,
L. 

No comments:

Post a Comment