Monday, March 19, 2012

Täna siis käisime bussiga Tartus Suusatuuri I etapil.
Nooo ei läinud just nii nagu ma oleks soovinud. A-finaali oleks ikka tahtnud saada, aga no eks see mu enda viga et eelsõitudes üldse minekut ei olnud. Sain siis B-finaali ehk siis kohtadele 7-14.
Starti jõudsin pisikese hilinemisega ja kuna seal oli nii porine olid mu saapad nagu mudakäkid :D Lihtalt haige oli see. Ja siis sellepärast oli ka mu kombe natu must, aga see juba kuivab ja on puhas niiet no problem.
Aga muidu oma sõidu võitsin ja no ei saa öelda et pikalt aga ei saa öelda ka et napilt, et siis normaalselt võitsin selle. Niiet kokkuvõttes 7. koht mis ei ole just kõige lahedam aga noh homme uus päev et ei ole hullu üldse. Aga vähemalt läks osadel teistel väga hästi. Näiteks Tomil läks superhästi mille üle mul hea meel :)
Homme siis tuleme Haanjasse kella 15-st alates suusaraffale kaasa elama eksss :D
Tsauka,
L.

No comments:

Post a Comment