Sunday, March 18, 2012

Someday, you will look back and know exactly why it had to happen.

Niisiis, reedel pärast trenni käisin pesus ja panin asjad kokku. Hakkasime Tallinnasse liikuma. Võtsime veel Roltsi ka peale. Oeh seda pikka sõitu :D aga jah kohale me jõudsime. Panime Roltsi Sikupilli juures maha ja ise liikusime tädi poole. Sinna jõudsime mingi 21 ajal. Seal siis sõime ja vaatasime natuke telekat ja sis ma läksin magama ära.
Hommikul tõusin siis mingi kella 8 ajal. Sõin ja ns lõin aega surnuks :D siis panin riidesse ja tegin korda kõik asjad värgid. Siis hellasin Annele et kus kaugel nad on. Nad olid juba Tlns. Hakkasime ka emmega sõitma.
Kohale jõudes helistas kohe Karina. Saime kokku seal kuskil. Varsti läksin rajale. Ja oi kus oli rada alles. Õudne lihtsalt. Haiged laskumised lihtsalt. Esimene kord kui sõitsin seda ringi siis kohe lendasin esimeses kurviga laskumises ja maitea kuidas ma sinna kukkusin aga igastahes valus sai ja edasi ei julgenud enam nii hooga alla lasta. Teises laskumises oli hüpe vms ja see ei olnud ka eriti lahe sest sellele hüppele tuli järgi kurv kus ma ka mingil ringil pikali panin et mitte rajalt välja sõita. Mätsu tuli mul taga ja naeris ja ütles et noh lõi lappama v? :D Tegelt jah natukene aga kõik oli suht kontrolli all.
Varstivarsti oli aeg starti minna. Mul oli muidugi kõige ägedam number. Oli au seda kanda :D Ma olin terve võistluse avaja ehk siis nr 1. Päris äge oli see.
Just enne minu minekut oli käidud rajatraktoriga rada üle ja see oli paremas seisus kui see oli soojenduse ajal. Esimene tõus läks normaalselt, kuigi oli raske lõpus. Muidugi ma ei julgenud minna hooga laskumisse ja panin ikka korralikult sahka. Õnneks jäin püsti. Teine tõus oli alguses täiesti normaalne aga lõpus läks asi käest ära. Jalad läksid nii täis et ma ei suutnud enam joosta ja astusin kääri üles natukene sealt. Edasi tuli laskumine kus oli see hüpe ja siis kurv. Juhhei seal pandi ka hullult sahka ja ma jäin püsti, super :D. Aga siis tuli see U-kurv ja ma ei saand alguses aru kuhu ma pean minema :D:D ja sis noh jah ühesõnaga lõpuks ikka jõudsin õigesse kohta. Ja eelsõidus 2. esimesele 5sekki. polehullupolehullu :D
Siis edasi vaatasin natuke teiste sõitu ja siis läksime emmega tädi juurde. Ja kuna ajakavas oli et pool 2 hakkavad kohasõidud siis läksime kella 1ks laulukale tagasi. No ja sis saime teada et mu kohasõit on 14.10. Hurrrrraaaaa passime je :D Käisin bussis siis passimas ja igalpool veel.
Mingi aeg läksin siis sooja tegema ja muidugi see soojendusrada see oli super lihtsalt :D 50m lõik vb isegi vähem. Mäest üles, mäest alla :D edasi-tagasi aind seal lasin.
Kl 14.10 läks siis nr 1 oma starti. Stardi muidugi võitsin ja siis esimest tõusu läksin ikka täiesti rahulikult. edasi tuli see kurviga SUPERLAHE laskumine :D ma sain esimesena laskumisse ja muidugi sahka jälle et mitte rajast välja sõita. Lihtsalt enne starti mõtlesin et äkki lähen riski peale ja ei sahata vaid lihtsalt lähen täishooga peale, aga ei hakanud parem, sest seda A-finaali viimast ehk 6 kohta mul küll tarvis ei ole. Niisiis läksin sahka. Tõusupeal jälle töötasin ja jõudsin Anettele kõrvale isegi et ette natuke aga siis tuli mingi hullem jääkamakas seal raja peal ja sis pidin korraks seisma jääma et saaks sellest mööda. Edasi tuli siis see hüppega ja kurviga laskumine milles ma jälle sahka panin korralikult :D Anette muidugi sõitis täiesti täishooga sealt ja nii ta läkski mul eest ära. Lõpus siis kurv ja sirge ja FINISHIJOON :D
2. koht. Kusjuures olen täiesti rahul sellega, sest sellise asja pärast tuju rikkuda lasta on no täiesti mõttetu tegevus. Ja pealegi kui ainult 1 ja sama inimene koguaeg võidab ei ole see võistlus üldse huvitav :D
Edasi panin riidesse ja siis rääkisime emmega ja Askoga veel ja sis vaatasin teiste võistlust ja elasin kaasa muidugi. Hiljem tuli autasustamine ja pärast seda läksime emmega ülemistesse shoppama :D
Sain sealt hästi armsa roosa kevadjaki ja salli. Emme ostis endale ka jaki ja ühe megailusa pluusi :D Pärast käisime veel hessist läbi ja võtsime tortilla eined kaasa tee peale. Oi kus meil mõlemal said kõhud täis.
Teepeal muidugi uinusin. Ja varsti olimegi kodus juhhei :D Läksin suht kohe magama.
Täna siis käisin jooksmas. Kuna meil siin need trassitööd sis on täielik mudamülgas meil siin ja kindlalt ma ei olnud üldse sopane mkmmm :D botased täiesti pruunid :D
Homme algab siis suusatuur. Seda ma ei tea kas ma tervest osa võtan. See on suht küsimärgi all, sest üks teine võistlus ka, aga küll see täna selgub veel vast.
aga teie olge mõnusad ja nautige vaheaega :):)
Tsauka,
L.

No comments:

Post a Comment