Saturday, March 24, 2012

tereteretere...
Niisiis eem, 22. käisin Laura ja Maria juures. Mammu tahtis et ma tal küüned ära lakiks ja värki ja siis maitea kuidas aga igastahes küünelakk hüppas mulle kampsuni peale :D Oi seda nühkimist siis. Ikka päris suur lärakas punast küünelakki oli keset kampsunit aga õnnnnneks tuli see kuidagimoodi imekombel maha. Luckyday..
Reedel käisin issiga suuskamas. Umbe mõnsa oli, muidugi ka super ilm, jajaaaa megahea. Siis edasi ma ei mäleta mis ma tegin, vist mittemidagi erilist. Lihtsalt natu tühja vist.
Täna ehk laupäeval siis käisin hommikupoole suuskamas. Seal olid laskesuusa võistlused ja sis sain Timpsuga kokku, natu rääkisime. Heiatasin Birksi ja siis ns sõitsin ringi seal. Rada oli muidugi mega okkaid täis ja suht jama aga muidu oli enamvähem hea. Pärast trenni siis ns olin ja passisin. Pidin Brita poole minema et kantrimuusika slaidid ära teha muusikasse. Kats läks ka linna ja siis ma küsisin et millal ta läheb. Ta ütles et no mingi 15 minuti pärast. Noseeelggggeeeeeee käbe pessu ja siis riidesse sätt ja voilaa valmis ma jõudsin. Rekord vist sündis :D
Hellasin siis britale aga too ull ei võtnud vastu. Hakkasin juba maksi kõndima aga siis õnneks võeti vastu. Küsisin kuskohas ta on. Ta ütles et kodus sis ma küsisin et kas ma ta poole võin minna :D muidugi ta ütles EI VÕI. Noh eks ma siis läksingi sinna :D ns naersime ja tegime seda värki. Loodab et 4 saab selle eest ära vähemalt :D Pärastpoole läksime linna, varsti hellas mul emme et nad tulevad ka korra linna et poes käia. Ma muidugi nii laisk et ei viitsi jalgsi käia ja siis tuli emmega koju minna :D Nüüd kodus vaatab mis mu sünkariga saab. 5. aprill kohekohe ukse taha jõudmas ju :D
Tsauka,
L.

No comments:

Post a Comment