Tuesday, February 28, 2012

Niisiis pühapäeval oli puhkekas mul ja sis ei teinudki midagi eriti erilist. Ns vist passisin kodus. A ei õhtul käisin Britaga linnas ka. Läksin jalgsi linna sis jõudsin Brita ukse taha ja sis kõndisime kõigepealt maksi sealt edasi läksime käisime kagus kus turvamees kõndis meist mööda ja elueest jõllitas, sis tuli ta oma ruumi tagasi ja JÄLLE jõllitas :D sis otsustasime ära minna. Läksime mõisakasse. Ostsime endale süüa sis sealt ja kõht sai rohkem kui täis. Oeh :D
Esmaspäev oli nii nagu kõik teised 7 tundi koolis ja siis trenni. Trennis oli lihtsalt F pv tiksumine. Üldse ei viitsinud sõita kuidagi. Raske ega midagi küll ei olnud aga lihtsalt ei olnud seda tahet. Õhtul muidugi meeletult lahedad koolitööd ja asjad :D
Täna ehk siis teisipäeval oli ka suht tavaline koolipäev. 6 tundi. Ja need venisid nii õudsalt lihtsalt. Viimane tund oli kehaline ja see oli ka ainuke päevas lahe tund :D Pidi neljastesse gruppidesse võtma ja muidugi alati kui seda peab tegema sis oleme Mina, Anni, Brita ja Laura koos. Kindlalt ei ole me kõveras üldse..mkmm. Pärast trennis täna oli isegi et päris vahva. Ainuke jama meil trennis see et puuduvad tüdrukud kellega koos oleks super sõita. Täna Mari sõitis Anduga ja siis ma ei hakand ennast sinna pressima.
Ma ei kujutagi ette mis suvel saama hakkab...Sest mu kallis Anneke vb ei tulegi laagritesse ja trenni ka mitte vms ja Mari teeb suvel ratast. Sis ma peaks pmst üksinda tegema ja see ei oleks lahe. Oleme emmega igasuguseid variante kaalunud et mis suvel saab. Aga küll see näha ole mis saab, kui suvi ukse ees on.
Homme, kolmapäeval on siis võru maakonna koolinoorte meistrikad Haanjas. See tähendab et NO SCHOOL TOMORROW. JUHHEII. ja neljap ma Tartusse äri ajama :D:D ja siis ka natuke koolist kaldun kõrvale. Ja 7.-9. märts on õpetajate streik mis tähendab et jälle NO SCHOOL :D
Märtsis tuleb suht palju võistlusi võrreldes sellega mis olnud on. Pmst kõik need mis ära jäid on nüüd märtsikuusse lükatud. Päris hull, aga eks tuleb üle elada.
WHAT DOESN'T KILL ME, MAKES ME ONLY STRONGER ! :)

Tsauka :)
L

No comments:

Post a Comment