Sunday, February 5, 2012

Yo niggas :D
Niisiis nüüd see nädal käisin ainult esmaspäeval koolis, ülejäänud päevad olid mul külmapühad ja sp ka kodus :D Võiks juba tegelt soojemaks minna siiski. Kolmapäevast lähebki vist. Aga jah see et need võistlused nüüd see nv ära jäid oli küll kurb. Mitte küll seda et ma umbe oleks tahtnud võistelda vms aga lihtsalt oleks tahtnud sõpsusid näha ja ns wannabe cool olla :D
Eile tahtsin siis trenni minna aga kuna mul issi oli unustanud autole juhtme panna siis autodest ükski ei läind tööle :D ja siis sp jäi ka trenni minemata. Läksime sis emmega jalutasime mu ägedate suksude juurde kes elavad mingi 2 km meist. Jalutasime sinna sis emme oli tsipa seal ja hakkas koju tagasi minema ma jäin natukeseks veel. Mingi aja pärast läksin ma ka koju. Siis kodus koristasin toa ära mis on mu MEGA LEMMIK TEGEVUS :D ja siis läksin jälle minema oma ägedate suksude juurde
Läksin pimedaga ja seeeeee oli üliüli jube. Läksin mööda vanaraua teed sest ei viitsind ringiga minna. Jumala kottpime oli seal ja see oli vägaväga õudne :D
Käisime väljas nendega ja sis tegime pilte ka. Aga nagu alati jäid suht õudsad pildid eriti õhtul eks. Varsti läksin koju kah.
Täna läksin jälle nende juurde ja sis käisime verika juures pildistamas. Ja taas nendest tulid jumala ilusad pildid ja ma igal pildil pmst nagu mingi koll :D:D ausalt jube see :D
Ühesõnaga oli väga ägens siiski meil :D Saime lõpuks oma vahva kalakala pici ka ära tehtud.
Tsauka :)

No comments:

Post a Comment