Thursday, January 26, 2012


Niisiiis eeeeeelnevalt olen olnud suht korralik. Teinud koolis kõvasti tööd :D:D
jaja sis veel palju söönud ja ns õppinud. Nüüd sis nagu homseks saksast pähe õppida üks tekst, polegi see väga pikk aga üldse ei viitsi, nii tahaks ikka juba nv-d.
Eile oli ülikülm trennis ja täna oli siis puhkekas. ülisuper mõnus ilm oli täna, oeh kui mõnusss ikka :D
See nägal nagu midagi erilist eiolegi teinud, kerge väss igapäev sees, homme kontrolka meil trennis. Veel pole teada mis tehakse, Asko mõtles kas sprinti v siis eraldistardist midagi natu pikemat. Eks homme saa teada selle värgensi.
Täna sis koolis oli superhea magustoit ja ns naerdi koguaeg. Supervinksu pinginaaber mul siiski japjap :)
Ja põhiline oli see et viimane tund oli mul FÜÜSIKA ja siis õpetaja T.Vana tuli sinna üles me klassi juurde ja küsis et no kõikidel asjad olemas ? sis ma ütlesin et eiole ja keeras ta sis mulle ukse lahti ja osad teised tulid ka sinna võtma oma õpikuid. Kõik teised võtsid ära ja sis järsku läks üks kinni ja Vanakas keeras ukse lukku :D:D:D:D:D:D alguses läksin ukse juurde veits kolkisin toda siis muidugi ei kuuldud mind. Sis natsu naersin seal ja hakkasin raffale helistama et ou aidake välja. Muidugi keegi ei võtnud vastu...Lõpuks brita vaatas ja küsis et kuskohas ma olen ja sis ütles et tal ka vist siiski asjad klassis, võttis võtme ja tuli klassi :D:D keeras sis ukse lahti ja nägi mind hakkas haigelt naerma eks me siis naersime seal kahekesi et on ikka normaalsus. ja sis läksime klassi. Ütlesin muidugi vanale et ta keeras mind lukutaha. Too hakkas aind ennast õigustama et minus siiski viga, ise ei vaadanudki et kas keegi klassis veel... agajah too tolleks :D ullus lihtsalt..
Okei lõpetab kah nüüd, hakkab vaikselt saksat õppima :)
Tsauka :)

Liine

No comments:

Post a Comment