Wednesday, January 11, 2012

Nooniii teretere :D
täna sis jälle mässasin selle blogi kujundusega suht palju aega võtab see. Mõtlesin et panen headeri pildiks midagi värvilist, seega jäi roosa. Vaatab vb pärastpoole vahetab seda, hetkel pole viitsimist.
Samas praegu mul üliiiii igav aga noh jah.
Hommikul ärgata on nii raske ja kool ka väsitav, üldse ei viitsiks enam..aga samas noh midagi teha pole, kool alles algas ja juba mul kopp nii ees. Võibolla see sellest et pmst midagi ei tehta kui aind õpitakse. Matemaatikas tuli mu LEMMIK osa ka nüüd just. Lineaarfunktsioon. Lihtsalt üli lemmik see. Raske raske. Tunnis tundus et noh enamvähem kerge ja kodus kui hakkasin 2 ülesannet lahendama sis ei saand sellest esimesest mitte midagi aru kuidas seda teha või mida teha. Teisega sain isegi vist hakkama. Pole kindel kas õige aga ma vähemalt üritasin. Üritamine on juba pool võitu :D
Eile käisime issiga Haanjas suuskade lipet vaatamas et kummad suusad siiski lippavad paremini. Peale jäid siiski uued. See pühap siis võistlused jälle. 5 km uisku ühes lahedas kohas nimega Otepääääää.
Kindlalt ei sure ma seal mkkmmmm :D aga jah ühesõnaga elab üle selle asja.
See nädal sis võtab hästi rahulikult. Kuidagi sääne kerge väss sees. See kooli sisse elamine kah natuke väsitab ikka. Aga pole hullu, ma ei kurda.
Täna sadas pmst terve päev LUND. Oeh niiiniiii mõnus lihtsalt, nüüd maa ka valge ja super lausa. Loodan et see aind ära ei sula nüüd, kuigi kõik on võimalik... Loodab parimat aind.
Praegu räägin ns raffaga msnis ja joon jäätise kokteili..mmmmm :D
Ma siis lõpetan hetkel.
Suva et mul nägu väga õudne on :D agajah ma ka nüüd lahe..









Tsauka.

Liine :)

No comments:

Post a Comment