Monday, January 9, 2012

Oeh no olen nüüd nagu kustutanud kõik postitused ära
2012 alustatakse uuelt lehelt, uuesti.

Niisiis. Nüüd see nv olid võistlused Jõulumäel. Läksime sis laup kell pool 9 nooruse platsilt minema. Eelmine õhtu käis pakkimine ja see on kõigetüütum asi üldse selle reisimise juures ja värki. Aga valmis ta sai. Muidugi ma loll võtsin ülipalju asju kaasa kuigi me aind 2 päeva seal olime pmst isegi 1,5 päeva. Aga siiski võeti totaalselt suur kott ja ülipalju asju. Hommikul noorusesse läksin Roltsuga. Istusime sis bussi ja sis seal olid need haanja väiksed ka. Kus nood alles jõudsid rääkida. Oeh :D
Pmst 3h pärast jõudsime sis kohale. Võtsime asjad ja läksime sis sinna hotelli v noh sinna majja ja sis vaatasime mis tuppa me saame. Muidugi saime selle sama toa kus me ka esimene Swedbanki laager olime. Ega too jah kõige vahvam tuba olnud aga suht suva ka sest nkn aind natuke seal olla 1 öö kõigest ju. Tõstsime sis kotid tuppa. Regina oli juba seal meil olemas. Olime 4-ses toas. Mina, Mari, Anne ja Regina. Kitsas tuba aga ei ma ei kurda on hullemaid asjugi olnud...
Panime kuidagi enamvähem valmis ennast ja läksime rajale teistele kaasa elama. Laup siis oli meil ETV- Swedbanki I etapp. 2 ringi sis seal Jõulul. No millalgi sai sooja ka minna tegema sis käisin ära seal ja ns passisin natuke. Jooksin, kõndisin jne. Varsti oligi sis start ja mul polnud üldse närvi kuidagi nii rahulik oli. Enne mind startis Mari ja mu taga tuli Mairis. Raja ääres öeldi et Võidad Marit praegu 5 sekiga. Midagi muud ma väga ei kuulnud kui aind et läks läks jne :D
Esimene ring oli isegi väga okei, teisel ringil läks juba raskemaks. Lõpuks oli jumala surm. Sis kuulsin kui seal öeldi et ja Karoliinel ja Mari-Liisil oli päris väike vahe eitea kelle nimi peale jääb. Varsti öeldi et Karoliine siiski võitis. Superhea tunne see samas kui sulle nii öeldakse. Hakkasin sis riidesse panema ja järsku ilmus kuskilt Lembitu Kuuse ja mingi kaameramees mu juurde :D tahtsid intervjuud teha. Uurisid igast asju. Kui kunagi see kuskile üles jõuab sis annan teada fbs ka jagab vast :D
Nii sis pärast vahetasin riided ära ja muidugi raja äärde kõigile sõpsudele kaasa elama. Muidugi mu kallis Karina oli ka sinna tulnud ns. Ja muidugi oli superhea teda üle pikapika aja näha taas ja rääkida jne. Pärastlõuna passiti ns ergutades raja ääres ja ringi käies. Õhtul käisime jooksmas ka. Söök nagu ikka oli seal suht kohutav. No selline pirtsutaja nagu ma olen. Mulle absoluutselt ei meeldinud, lihtsalt vastik oli. Niisiis ma pmst ei söönudki midagi. Pärast sööki ei tehtudki väga midagi käisime ns tubades Annega ja sis lõpuks ta läks me tuppa ma jäin sinna ette istuma. Rääkisime Tomiga juttu ja ns naersime suht vahva oli :D. Õhtul hakkas suht kiiresti uni tulema kõigil seega läksime vooditesse. Mari oli kuidagi kummaliselt kadunud...
Ta tuli natuke pärast 23 vist, eitea täpselt ei vaadanud kella. Põhiline see et ta ikka olemas oli. Hommikul sis ärkasime mingi pool 9 vms et sööma minna. Käisime söömas ja jälle muidugi oli suht vastik söök. Puder mis muidugi mulle VÄGA meeldib :D Sõin ära ja sis passisin ns tühja toas seal. Lõpuks panin riidesse ja läksin koppi passima. Varsti läksin sis suuski proovima ja sooja tegema. Suusad libisesid hästi, pidamine natuke hell aga mõtlesin et vahetpole saab hakkama, nii hull nagu laup see ei olnud. Varsti läks start ja sis 4 ringi surma. Lõpus arvasin juba et elusitasti läks sest üldse ei jõudnud ja tundus nagu liiguks nagu tigu. Pärast sain teada et olin 14. Maitea sitta panin seal rajal. Maitea kuidas üldse niiiii halvasti sai minna. Muidugi mul suusk lipsas korduvalt tagasi ja üldse ei pidand. Aga noh vahetpole las ta olla sis nii nagu oli. Pärast jälle vahetati riided ära ja sõpsudele kaasa elama. Suht vahva oli. Tom pani ikka kõvasti ja supercool oli see :D Ok aitab ka vast sellest.
Niisiis täna MU KALLI KALLLLI ANNEKESE SÜNNIPÄEVAKE :) niiet palju õnne talle siin ka :D

Aitab ka vast.





















Liine.

No comments:

Post a Comment