Wednesday, May 1, 2013

Hei!

Eile hommikul alustasin matemaatika proovieksamiga, mis läks mul enda arvates üsna hästi, kuigi nii kui nii keerasin mingi jama sinna lihtsates asjades kokku - tavapärane mina. Peale neid 3 tundi ajude ragistamist läksin otse Kubijale. Seal toimus jooksukross. Väga soojendust ma ei viitsinud teha, laisk neiu nagu ma olen. Jooksin 2km ja tegin natuke harjutusi jms. Distantsiks oli 1km. Arvasin, et läheb nii nagu iga aasta: joosta ei jõua ja tulemus keskmine. Sain 16 ja ka jooksmine läheb paremaks :D Olenemata sellest, et soojendust polnud peaaegu, et teinudki oli tulemuseks 3. koht. Läbi aegade jooksukrossi parim tulemus :)
Õhtul läksin kella 9 ajal oma armsa sõbra Olafi poole, hiljem lisandusid veel mõned sõbrad ja sõbrannad. Sealt edasi käisime seltskonnaga klubis. Kokkuvõtteks üks mõnus õhtupoolik üle pika aja :)
Nüüd veel 2 päeva koolis vaja käia ja jällegi nädala võrra lähemal suvele.
Olge tublid!
Tsauka,
L.


Hea jooksu eest ostis vanaisa mulle kooki :D




Udused neiud + Iris Ivan





No comments:

Post a Comment