Monday, April 29, 2013

Heihei!
Viimasel ajal on olnud üsna rahulik nii koolis, kui ka muudes tegemistes. Olen armsasti veetnud aega oma sõprade ja sõbrannadega. Üritanud oma kalli Britiga palju aega koos veeta, sest meil seda nii natukene ainult ju jäänud. Uuest aastast lähen ma Otepääle kooli ja Brita ka võibolla Võrust ära.

Igapäevasest mul väga midagi pole jälle.
Kolmapäeval oli 12. klassi neiudel ja kuttidel tutipäev. Nagu alati nägid kõik väga armsad välja :)
Õhtul toimus üle pika aja ka meie koolis Playback. Meie oma klassiga mõtlesime, et kuna oleme viimast aastat kõik koos, teeme ka midagi vahvat. Videot mul kahjuks pole, aga kui selle kuskilt saan panen siia ka. Saime publiku lemmiku auhinna ja paljupalju kooki ja kringlit.

Neljapäeval oli 12. klasside lõpukella aktus ning seega oli tervel koolil 5 tundi.

Reedel käisin kahel sünnipäeval - Kaspari 20. ja pärast Kiidil Krika ja Hannu ühisel sünnipäeval.
Krikal ja Hannul oli sünnipäeva teemaks punk. Kohe algul tundus mega põnev ja seega otsustasin, et mina kindlalt lähen punkarina. Lõpuks nägin täitsa vinge välja. :)

Homme on mul matemaatika proovieksam, peale seda ilmselt elu viimane jooksukross.
Õhtul lähen teen beibede ja Olafiga ühe toreda koosviibimise kevadpüha puhul.
Olge teie tublid, ise püüan ka olla :)
Tsauka,
L.

Ninnunännu olen jänku
punk

AMAZING

siit ära teed ületa!




No comments:

Post a Comment