Sunday, April 21, 2013

Heihei!
Pole juba üsna ammu siia jõudnud, kuid sellel on ka põhjus. Nimelt pole kahjuks mu argipäevades midagi huvitavat, mida siin teiega jagada. Ma ei näe mõtet, et kirjutada midagi igavat, mida keegi lugedagi ei viitsi.
Igastahes mul läheb täitsa hästi, kui juhuslikult teid see huvitab. Koolis on senini kõik vägahead ja head hinded ning lõpp hakkab juba vaikselt paistma. Kleit on mul ka täitsa olemas ja väga rahul sellega :)
Mõned nädalad tagasi sain Hillelt teada, et tulevasest hooajast kuulun ma noortekoondisesse. Super eksole :)
Oh, ega mul midagi asjalikumat siia kirjutada polegi.
Panen mõned pildid ka teile :)

Olümpiavõit




Mõned pildid Vasekoja pildistamisest ka :)


Musi



Need vastlakuklid olid lihtsalt maailmaparimad.





Nautige kevadet ja olge tublid :)
L.


2 comments: