Monday, April 8, 2013

Heihei!
Alustan täpselt nädal aega tagasi olnud ajast, ehk siis esmaspäevast.
Väga midagi vahvat polegi kirjutada. Esmaspäevast kolmapäevani olid tavapärased kool-kodu-trenn-kodu päevad. Trennis nautisime lihtsalt ilma ja õues olemist. Mittemidagi põnevat mida siia kirja panna.
Neljapäeval toimusid Võrumaa Meistrivõistlused (klassikalises tehnikas, ühisstart, 3km). Need algasid kell 18.00. Minu start oli 18.10. Startisime koos kõikide nendega kellel distantsi pikkuseks oli 3km. Enesetunne oli hea, kuid suusad jäid libisemiselt eesmistele alla, seega iga laskumine jäin natuke maha. 3km arvestuses 4. ja oma vanuseklassis 1. koht.
Lõpuks ometi sai see viimane võistlus see hooaeg tehtud! :)
Reede, minu päev! Hommikul kodus andsid kallid pereliikmed üle kingituse ja sõime koos kooki. Hommikul käis uksetaga veel mu kullakallis Anne. Ta tõi imemaitsva kohupiimakoogi. Hiljem tegi Kati mulle lokid ja koolipäev võis alata. Koolis olid ka kõik nii armsad ja soovisid õnne. Kuhjaga õnne ja kallistusi, mida jätkub terveks aastaks. Kuigi ilm oli inetu, käisin siiski natuke suusatamas ka. Õhtul kutsusin mõned sõbrad külla, kahjuks paljud neist ei saanud tulla, sest teatasin liiga hilja. Siiski oli mõnus õhtu.
Hilisõhtul sättisime Katiga ennast valmis ja käisime peol. Pidu ise ei olnud kahjuks midagi erilist.
Laupäeva hommikul olid minu oma Võru Kreutzwaldi Gümnaasiumi katsed. Matemaatika läks mul võssa, muu oli täitsa normaalne. Koju tulles magasin ja ärkasin alles siis kui esimene külaline sünnipäevale tuli. Jällegi meeletult palju head sööki. Peale sünnipäeva olen nüüd vähemalt 5 kilo raskem, kui mitte rohkemgi.
Pühapäeval ehk eile käisin oma kalli sõbrantsi Briti, Vasekoja Puhkemajas. Lõuna ajal tulid nad mulle järgi ja veetsin ühe väga vahva päeva. Nimelt seal toimus pildistamine millest sain ka mina osa võtta.
Panen mõned pildid teile siia.
Olge tublid!
Tsauka,
L.

Nalja kui palju


5.aprill
 Käisime Krika ja Rolandiga mäest alla sõitmas ja nagu alati juhtub Karoliinel midagi :D

maailmailusad lokid

täna

No comments:

Post a Comment