Saturday, March 30, 2013

Hei!
Kui eelmises postituses ütlesin et võistlushooaeg läbi, siis ma natukene siiski eksisin. Kohe pärast EMV teadet esitati mulle kutse käia veel ühel võistlusel. Nimelt täna toimunud EMV paarissprindil. Minu armsaks paariliseks oli Kristiine Lauri ja võistlesime N20 vanuseklassis. Mina sõitsin esimest, kolmandat ja viiendat vahetust, Krika teist, neljandat ja kuuendat. Võistlus toimus Pannjärvel. Rada oli minu arvates väga lahe, raske aga siiski lahe.
Kell 12.30 läks start. Startisime koos N18 ja N klassiga. Muidugi stardis ma jällegi skoorisin. Number 8 särk seljas ja stardipaigas nr 8 lipik ka maas. Seisin siis sinna kus lipik oli, alguses tundus natuke kahtlane et üksi kolmandas reas olen. Vaatasin Keidy kõrval olevat vaba kohta ja arvasin, et äkki keegi ei tulnud starti või midagi. Mõtlesin, et ju nii siis peabki olema. Ühel hetkel ütles üks kohtunik: "Number 8, te seisate valel pool lipikut. Lipik peab jääma teist paremale." siiski pidin seisma teises reas Keidy kõrval. Just seal kohal mille üle olin just imestanud. Tavapärane Karoliine Kuus.
Stardist sain õnneks ilusti minema. Ringi lõpetasin N20 esimesena. Teadet üle andes oli rahvast vahetusalas üsna palju ja õnneks olime Krikaga pähe pannud erkroosad peapaelad, nii et üksteist oli nende järgi hea ja kerge üles leida.
Teine ring oli natuke raskem kui esimene, kuid teate suutsin üle anda jällegi edukalt. Kolmandal ringil oli vaja anda endast kõik. Seda ma ka peaaegu tegin. Finishisse tuli Krika teisena. Mina olen igastahes tulemusega rahul. Uus tore ja vahva kogemus kirjas :)
Viimasel ajal on igapäevaselt olid väga ilusad ilmad ja suusatamine on siis niii hea ja mõnus. Lihtsalt puhas nauding.
Ka nüüd ei saa ma öelda et hooaeg läbi, sest sel neljapäeval 4. aprillil toimuvad Võrumaa Meistrivõistlused (klassika ühisstart).  Kuid pärast seda võib kindlasti öelda et hooaeg läbi.
Senikaua üritan suusatamist nautida, kuigi natuke tahaks siiski juba suve.
Olge tublid!
Tsauka,
L.

Nad ei tahtnud minuga normaalset pilti kahjuks teha :(



No comments:

Post a Comment