Friday, March 1, 2013

Hei,
Järjekordselt nädal möödunud ja taas midagi jahmatavat kirjutada pole. Kirjutan siis tänasest päevast, mis ilmselt ka kõige põnevam sel nädalal olnud.
Hommikul olin neli tundi koolis ning sealt edasi koju, seal sõin ja natuke pikutasin diivanil. Kella kolme ajal jõudsin Haanjasse, kus toimusid Eesti linnade ja valdade talimängude teatesõidud. Teade oli 3x3km ja kahjuks oma vanuseklassi all ma ei võistelnud. Selle asemel võistlesin naiste põhiklassis koos Mariliis Aasaga ja Kristiine Lauriga. Enne starti saime Võru maakonna mütsid, millega pidime võistlema. Algul tundusid need päris jubedad, kuid peas nägid välja täitsa ilusad, nii et ei ole häda neil midagi :)
Enne starti, kui hakkasin numbrit emme käest võtma, siis selgus tõsiasi, et number oli ta taskust kaduma läinud. Kerge paanikaosakond, et mis saab? kas saab üldse võistelda? ja tuhat küsimust veel käisid peast läbi. Õnneks tuli emmel hea idee, et ma panen Krika numbri peale ja kui Manza tuleb, siis Krika võtab tema numbri. Ta tegi paar kõnet ja küsis kas nii võib, õnneks võiski. Mõeldud-tehtud.
Sõit iseenesest oli täitsa hea, kuid suusk oleks võinud parem olla. Ükskõik kui palju ma ka tõusudel ei töötanud jõudis laugematel aladel ja laskumistel Teele järgi. Õnneks oma vahetuse andsin siiski üle teisena ja vahe esimesega oli väike. Ees mineja ja tagant tulija olid viimases vahetuses tugevad ning seega ka möödusid rajal Krikast. Ma arvan et pole hullu, sest esikolmikusse me siiski ju mahtusime. Kõige tähtsam oli siiski see, et esimest korda ma nautisin seda sõitu ja võistlust !
Auhind oli ka muidugi hea. Nad nagu täpselt teaks mis mulle meeldib - kaneelirullid, sai, jassi seemneleib ja puuviljaleib. Omnom. Suusatajad söövad ennast paksuks vist nüüd :D
Homme olen taas stardis ja seekord Eesti linnade ja valdade talimängude 3km eraldistardist distantsil.
Olge teie tublid, üritan ise ka olla :)
Tsauka,
L.
Pure enjoy!


No comments:

Post a Comment