Sunday, March 17, 2013

Heihei !
Järjekordsed võistlused jällegi möödas, kas need just selle hooaja viimased olid, seda ma veel täpselt ei tea. 
Laupäeval oli 5 km ühisstardist uisk. Juba eelmine päev kodus soojendustrenni tehes tundsin ära, et enesetunne hea ei ole ja ega see sõitki väga hästi minna ei saa. 
Buss väljus kell 7.45 ja ees ootas pikk sõit Jõulumäele. Kohale jõudes panin asjad ruttu ruttu tuppa ja suundusin boksi, kus minu suusad alles valmimas olid. Suusad Askoga testitud, tahtsin ringi läbi sõita. Kahjuks oli aega aga liiga vähe ja seega sain ainult ringi alguse läbi sõidetud. Mõnesmõttes oligi see hea, sest ei teadnud kui raske katsumus ees seisis. "Võistejad kohtadele!" ja see vastik stardipauk käiski. Start sujus hästi ja raja esimene pool oli ka hea, siis aga tuli see osa mida ma sõitnud polnud. Rasked järsud tõusud ja väsinud mina. Polegi muud oodata kui lihtsalt suremist seal rajal. Jällegi ootasin meeletult seda kauget finishijoont. Lõpuks see aina lähemale jõudiski. Tulemuseks viies koht. Tavaliselt peale sellist sõitu olen endas pettunud ja kurb, kuid seekord mõtlesin et milleks see Karoliine? Lasin sellel kõigel minna, sest muuta ma nii kui nii midagi ju ei saa. 
Täna ehk pühapäeval oli teatesuusatamine [3x2,5km,(klassika+klassika+uisk)]. Minu võistkonda kuulusid Mari-Liis Mõttus ja Marleen Vaiksoo. Esimest vahetust sõitis Marleen, üle andis ta teatevahetuse viiendana, järgmine vahetus olin mina ja tõstsin oma üsnagi hea sõiduga võistkonna teiseks, Mari hoidis kohta ja seega platseerusime teisele kohale. Parim millest oskasime unistada :)
Nüüd alanud vaheaega plaanin mina nautida küll 100%
Olge tublid!
Tsauka,
L.

Sõpsud :)




 

No comments:

Post a Comment