Tuesday, May 7, 2013


Hei!
Tegelikult on mul igapäevaselt mõttes olnud siia ka jõuda, aga alati on midagi vahele tulnud ja aega nappinud. Seega täna võtsin end käsile :D
Neljapäeval, reedel koolis käidud ja nädalavahetus võis alata. Reedesed plaanid ei läinud üldse nii nagu nad plaanitud olid. Õhtu lõpuks olin ikkagi kodus.
Laupäeva hommikul läksin kella 10ks Kubijale. 4. mai puhul olid minu talgupäevad seal. Tegime talgulistega imikaraja korda. Õhtul käisime sugulaste juures.
Pühapäeva hommikul päevitasin natuke rõdul ja õppisin eksamiteks. Pärastpoole ladusime emme ja õega puid riita. Õnneks läks see kõik kiiresti ja lõbusalt. Lõunaks tegi emme taigna ja mina küpsetasin pitsa. Otsa sai see mega kiiresti.
Esmaspäeval peale kooli mõtlesin et ilusa ilma puhul võiks trenni minna. Valisin rattasõidu. Marsruudiks Võru-Rõuge-Haanja-Võru, mis tuli ligikaudu 40km. Mõnusad poolteist tundi hea muusikaga. Õhtul kordasin natuke eesti keelt.
Täna hommikul kell 8.00 hakkasime tegema eesti keele proovieksamit. Tundus täitsa normaalne töö. Kirjandi teemaks oli "Rikkus ja vaesus". Mulle algul tundus teema kõike muud, kui hea, kuid lõpuks tuli kirjand isegi täitsa asjalik. Pärast kooli käisin Britaga linnas söömas ja kõndisime koos kodu poole. Kui ma peaaegu kodu juures olin sõitsid Markus ja Toni mööda ning kutsusid mind maale grillima. Käisin kiiresti kodus ja läksime Markuse maale. Äärmiselt naljaderohke päev :)
Homme lähen Irisega Tartusse oma uurimistöö eest auhinda saama. Üritan seal Tartumaal oma kõige suuremat tolgusest sõbrannat Katrinat ka seal kohata. :)
Olge tublid!
Tsauka,
L.



Talgulised

Kubija talgupäev



Totaalne lemmik!

Mariann ja tema geeniusaju

Beibedbeibed


No comments:

Post a Comment