Monday, September 3, 2012

teretere.
Minu kullakallis õeke Kati jõudis eile õnnelikult koju, pruun nagu piparkook. Tegime eelmine õhtu talle koogi ja saabumise päeval maitsva koduse söögi. Koogist pilti ma ei jõudnud teha kahjuks, aga igastahes see maitses superhästi. Kati oli sama armas nagu alati olnud on. Tõi kingitusi ja shokolaaaaadi. Nomnom.
Täna siis oli esimene september mul. Üles tuli ärgata päris vara ja see oli üsna piin. Ärkasin üles ja siis oli mul kurk vägaväga valus ja peavalu ja lõpuks ei suutnud enam normaalselt püsti seista sest süda läks nii pahaks. Päris õudne et ma endale sellise haiguse olin külge saanud. Algul emme tahtis mind koju jätta, aga mul läks paremaks ja siiski läksin. Hääl oli üsna ära ja siuke kahtlane. Kuna ilm oli suhteliselt vihmane siis meil aktust ei toimunud. Aktus oli ainult 1. ja 12. klassidel. Meil oli klassijuhataja tund, kus klassijuhataja luges meile väikse osa direktori kõnest. Arutasime klassis veel õppeaastal eesseisvaid asju ja siis oligi aeg ära minna. Ma ja Brit käisime Ränduris söömas. Kui söödud olime kõndisime ns mööda linna ringi ja pärast helistasin emmele, Brita enda omale. Kodus ütlesin emmele et meil igaastane pilt veel tegemata. Teda see väga ei huvitanud, sest ta oli juba koduriided selga pannud. Nii see pilt tegemata jäi. Nautisime koos emme ja Katiga üksteise seltskonda. Vahepeal läks mul tervis päris hulluks, pikutasin natuke ja õnneks läks üle. Õhtul läks Kati Tartusse ära ja nüüd me emmega kahekesi again.
Homme kooli. Üldse ei taha, see kool ni nõme ja meil Britaga kõigenõmedam istekoht ka klassis, aga noh ei kurda, peab üle elama. :D
Ma ei hakka teile ilusat kooliaastat soovima, sest see niikuinii väga ilus ei ole. Täis õppimist, kontroltöödeks ja eksamiteks valmistumist aga igastahes olge musid siis :):)
Tsauka,
L.

No comments:

Post a Comment