Sunday, September 23, 2012

Midagi erilist siia mul jälle kirjutada pole. Ainult see, mis pole eriti põnev, nimelt kool. Koolis läheb mul normaalselt, väsitavad on need kolmapäevad ja neljapäevad kui on 8 tundi ning pärast seda kiiruga trenni minna on päris raske. Pärast trenni veel vaja õppida ka ja siis ongi nii et kustun juba 21.30 ajal ära.
See nädal oli väsitav ja raske nii trennide kui ka õppimise poole pealt. Aga õnneks üle ma selle elasin :)
Neljapäeval olid kergejõustiku võistlused, nimelt teatejooksud. Pidin olema 5 tundi koolis ja siis edasi kohe staadionile. Minu võistkonnas olid Laura, Triin ja Karina. Pidime jooksma 4x100m ja Väikest Rootsit mis tähendab et joostakse 100m 200m 300m ja 400m teadet. 4x100m meil hästi ei läinud. Viimases vahetuses kukkus meil pulk maha, või midagi sellist meil juhtus, mistõttu me jäime alles 7. kohale.
Väike rootsi aga läks palju paremini, seal olime 3.
Laupäeval ehk siis eile oli Tartu rull. 1,2 km jooksu, saapavahetus ja 3 ringi uisurulli. Jooks oli lihtsalt jube, see oli nii raske ja vahetusse jõudsin kuuendana. Õnneks tegin hea ja kiire saapavahetuse ja uuesti rajale sain kolmandana. Ka rull oli mulle väga raske ja suht vaevaliselt liikusin edasi. Mingi hetk läks Marimal minust mööda. Enne finishit 100m tuli sõita paaristõugetega. See oli väga hull, aga õnneks Marimalile ma järgi jõudsin ja natukene ka ees pool temast enne finishit olin. Super ! :)
Pärast käisime emme ja issiga mööda linna ringi veits ja siis ka söömas. Autasustamiseks läksime Tähtvere parki tagasi. Autasu käes, läksime Kati juurde korraks ja siis koju.
Täna polegi midagi muud teinud kui õppinud ja ns tühja passinud.
Homme algab jälle kool. Kolmapäeval jooksukross, ning õnneks sel päeval kooli minema ei pea.
Olge tublid.
L.








No nii igatseb lihtsalt seda talve ju :)

2 comments: