Saturday, September 15, 2012

Minu vabandused JÄLLEGI, et pole siia jõudnud. Tegemist on olnud suhteliselt palju, kool ja trenn, õppimine ja kõik muu.
Midagi väga erilist ma teinud ei olegi, pole midagi põnevat teile siia kirjutada kahjuks.
Koolis on seisud normaalsed ja midagi väga rasket pole, hetkel veel vähemalt mitte. Trennides see nädal sain ka korralikult käidud.
Täna oli siis Võru Roller, kus tuli sõita 3 ringi klassikalises tehnikas, Kubija rullika peal. Minuarust läks mul hästi, mingit hullu ma seal rajal ei pannud, aga samas sõitsin hästi. Tulemuseks 1. koht.
Õhtul käisime Annega täiskasvanute rollerit vaatamas, mis oli päris äge. Vahepeal hakkas küll vihma sadama ja külm, aga see läks peagi üle. Praegu mul polegi enam midagi asjalikku siia kirjutada.
Olge tublid :)



Perfect match
L.

No comments:

Post a Comment