Wednesday, September 5, 2012

Heipa. Nüüd 2 koolipäeva möödas ja need on ikka päris väsitavad. Õnneks väga palju õppida pole ja tundides ka suht lebo hetkel veel. Algul vaatasin et meil ikka päris nõme tunniplaan ja värki, aga see arvamus muutus kohe kui sain teada mis tunniplaan toomasel on :D. Mul 6,6,7,8,7 ja tal  8,9,8,8,9. Vägaränk ikka. Saksas muidugi hakatakse põhivormide peale iga tund tk tegema, see ainuke halb uudis praegu. Haigusepisiku olen ka vist välja saanud ja kõik hea. Trennis eile olid krp-d kus ma tundsin ennast väga ebakindlalt ja üldse asi läks natuke lappama. Igakord kui rullitrenn on, siis ma tulen kodust plätadega. Eelmine kord kui pidi rullitrenn olema, siis sain teada et tegelikult on IM. Seekord sain teada et peale rullitrenni oli vaja peale ka joosta, nii ma sis läksingi oma plätadega peale jooksma :D päris vibalik oli see, aga vähemalt ära tegin.
Tsauka,
L.

No comments:

Post a Comment