Thursday, September 27, 2012

Koolinädal juba jällegi varsti lõppemas. Lõpuks ometi :)
Nüüd siis koolis olen üritanud tundides rohkem kaasa töötada ja ilusti kõik kodused ülesanded ära teha. Seda on muidugi ka nüüd juba hinnetes näha, et keskendun õppimisele rohkem.
Esmaspäev/teisipäev olid nagu tavalised koolipäevad ikka, pärast kooli kiiresti koju ja sealt edasi trenni.
Kolmapäeval oli jooksukross, mis tähendas et sai hommikul kauem magada. Juhhei :) Ärkasin mingi 9 ajal ja ns passisin, vaatasin telekat jne. Mingi 10 ajal lendasid Olaf ja Roland mu poole live. Tegime kohvi ja ns olime, elasime. Pärastpoole käisime Roltsi poolt läbi ja edasi Kubijale, kus oli päris palju rahvast. Sinna jõudes oli pmst kohe aeg minna sooja tegema, edasi võistlema. 1km jooksu, mis oli päris raske. Jooksja ma muidugi ka pole, aga noh 5. kohale ma jäin siis lõpuks. Pärast koju ja õppima. Õhtul käisime emmega linnas mulle sügisjalanõusid vaatamas, sest tennistega juba suht külm käia. Aga jah, neid ma ei leidnud kahjuks.
Homme lõpuks ometi reede. Nii kaua juba seda oodanud. Homme peaks oma kullakallist õde ka nägema üle suht pika aja, kui ta koju tuleb. Laupäeval Tartusse minek ja pühapäeval lihtsalt lebo plaanis :)
Olge tublid,
Tsauka.
L.
yo my niggas

No comments:

Post a Comment