Thursday, August 30, 2012

Nädalakene nüüd kohe jälle möödas ja varstivarsti kooli minek. Üldse ei tahaks minna, sest põhimõtteliselt terve suvi olen aind ringi tõmmanud ja trenni teinud. Tahaks lihtsalt natukene puhata ja vaheaega nautida :D
Kui Kurkalt koju tulin siis läksin Laura ja Maria poole, seal istusime ns ja tegime pulli. Laupäeval ja pühapäeval vist lihtsalt elasin ja hingasin. Mingipäev küpsetasin pirukaid ka mis tulid megamega head. Esmaspäeval käisin oma kalli Britaga ns linnapeal. Täpselt samasugune pommiauk oli see Võru nagu ta alati on olnud. Omaarust olin umbe kaval ka et põrkan bussiga soo peale, aga sain aind 1 peatuse edasi sõita ja sis pidin maha minema sest sinna kus ma arvasin et see buss läheb, see ei läinudki. Teisipäeval ja kolmapäeval käisin korralikult trennis. Teisipäeval pärast trenni käisime emmega Tartus. Käisime korteris ja siis natuke poodides, pärast tagasi koju sõites käisime veel vanaema juures ka. Kolmapäeva ehk sis eile õhtul läksin Anne poole, kuhu ma ka ööseks jäin. Istusime ns ja rääkisime juttu.
Täna päeval tulin Anne juurest ära, käisin vanaisa juures. Varsti hellas mulle emme ja siis läksime linnapeale mulle uut käekotti otsima. Seal oli üks megamega ilus kott, mis muidugi oli natuke väike, niiet jäi ostmata. Kella 4ks viis emme mu juuksurisse, kus lasin juukseid mingi 8cm maha lõigata. Ise olen megarahul.
Õhtul käisime emme ja noraga metsas seenel, päris äge oli, sest emmega nagu alati naerame palju.
Üks asi veel. Mul on meeletu talveisu. Tahaks nii suusatada juba. Tahaks seda mõnusat krudinat jalge all. Tahaks lihtsalt ilusat ja lumerohket talve.
Ja nüüd on jäänud ainult peaaegu 3 päeva selleni, et mu õeke koju tuleb.

Tsauka,
L.
pir-pir-pirukad
Kaspar
Kristin

Levi 2010

Anne

Musi




No comments:

Post a Comment