Friday, August 24, 2012

Teretere. Nüüd suvised laagrid kõik läbi ja peaaegu et suvigi juba lõppemas. Just täna tulingi Swedbanki noortesarja laagrist mis toimus Kurgjärvel. Toas olin taaskord Katrinaga.
Esimeses trennis tegime 20 sammhüpet tõusul, mis mõõdeti ära ja selle põhjal pandi ka kolmapäevase võistluse stardinimekiri paika.
Kolmapäeval oli siis võistlus, kus tuli joosta kõigepealt 2km ja siis vahetada saapad, võtta rullid ja kepid ning minna sõita 1 ring paaristõugetega. Paaristõuked mulle sobisid ja isegi jooks läks üsna hästi. Kokkuvõtteks tüdrukutest 5. koht ja oma vanuseklassis 1. :) Õhtul käisime Katrina ja Kaspariga minu pool Adeelele kooki küpsetamas, sest temal viskas ju 2 ette.
Neljapäeva hommikul viisime Adeelele koogi ja laulsime ka. Peale sööki sõime siis kooki nii et pärast veeresime ringi. Trennis oli meil plaanis matk. See oli üsna lühike ja aeg läks kiiresti. Päeval käis meile rääkimas spordiajakirjanik Jaan Martinson ning õhtul rääkis meile sotsiaalvõrgustikust Robert. Peale seda rääkisime Rauliga, et kas diskot ka korraldada saab, ta ütles et saab ning õhtul oligi disko, kus muidugi oli üsna vähe rahvast.
Täna käisime Vällamäge vallutamas. Kuna hommikul ja öösel oli vihma sadanud, siis oli seal ikka korralikult mudane ja libe. Tuli korralikult vaadata alla tulles, kuhu astud, aga õnneks mina kuidagi püsti jäin. Trennist tulles käisime pesus, pakkisime asjad ja käisime söömas. Pärast sööki tuli iss mulle järgi ja sõitsin kodu poole. Õnneks seekord oli mul lühike maa tulla, kõigest 15 min autosõitu.
Laager üldiselt oli tore, täis naermisi ja nalja :)
koogimeistrid

 
Tsauka,
L.

No comments:

Post a Comment