Tuesday, March 4, 2014

Heihei!
Minu argipäevad iseenesest eriti põnevad ei olnud, kuid nädalavahetus see-eest kujunes ootamatult vahvaks.
Laupäeval tuli mulle ootamatu ballikutse Tonilt. Natuke mõtlemist ja asjade otsimist ning minu vastuseks oligi "jah". Ei saanud ju juhust kasutamata jätta. Ball oli omamoodi tore. Kahjuks mul teile rohkem pilte pole panna, kui ainult iseendast. Kui pildid saan siis panen ehk isegi teile neid vaatamiseks siia.
Pühapäeval, oli ETV-Swedbanki suusasarja viimane etapp 15 km (4x3,75km) uisku. Ring oli totaalne töörada ning jube puder. Aga pole ju midagi imestada, siiski oli ju meil päeva viimane start. Rajal oli 10 ränkrasket tõusu ja üsna palju lauget maad, laskumisi vähe, mis tähendas et ka puhkust üsna vähe. Start läks üsnagi hilja - 15.32. Eriti head starti ma seekord ei saanud, mis muidugi polnud ka oluline, sest ees ootas ju 15km. Aega oma kohta parandada oli küllaga. Esimese ringi sõitsime kuskil 8inimeselise pundiga. Ringi lõpus saime Seila ja Kristiinaga eest ära. Nii me sõitsimegi kolmeses pundis ja kasvatasime vaikselt vahet teistega. Peale 3 ringi joomist jäin ma neist maha ning nii sõitsin lõpunigi. Tulemuseks kolmas koht, millega olen vägagi rahul. Ka sarja kõigi etappide kokkuvõttes olin kolmas, mis tuli mulle natuke isegi ootamatult. Ka sellega olen rahul :)
Tänase vastlapäeva veetsime meie disc golfi mängides, mis osutus vahvamaks kui ma oskasin arvata. Muidugi on riided ja kindad tänu meie "imekaunile" talvele vägagi porised.
Sel nädalavahetusel on samuti võistlus Jõulumäel, seekord küll Eesti noorte meistrivõistlused ja distantsiks 10km klassikat.
Eile sain teada et meie kool osaleb see aasta ka Koolinoorte maailmameistrivõistlustel, seega järgmisest nädalast läheb elu huvitavaks :)
Olge tublid!
Tsauka,
L.









Eitea mis ilma nendeta teeks :)


 Etapi autasustamine

Sarja kokkuvõte

Hõissaaa vastlad!





No comments:

Post a Comment