Saturday, June 22, 2013

Heihei!
Nüüd on lõpuks ka ametlikult minu suvevaheaeg alanud. Põhikooli haridus on mul ilusti käes ja esimene nööp nööbireast kinni.
Nädal peale eksameid oli lihtsalt täiesti rahulikku aega. Käisin ilusti trennis ja lauluproovides, veetsin aega sõprade ning sõbrannadega.
Reede hommikul pidin ärkama juba kell 7, et minna juba 7.30 juuksurisse. Juuksuris läks mul plaanitust natuke kauem aega, kuid õnneks polnud sellest väga hullu. Juuksurist kõndisin kiiresti-kiiresti kosmeetikusse ning sealt läksin autoga koju. Kodus panin kleidi selga, ehted peale ning kingad jalga ja sõitsin Kandle aeda, kus me tund aega enne aktust kohal pidime olema, et teha veel viimane lauluproov.
Siin ma sellest rääkinud/kirjutanud ei ole, sest mõtlesin kõigile üllatuse teha. Igastahes mul üks pisike unistus täitus. Nimelt sain laulda koos armsa Marianniga solisti. Alguses kartsin seda väga, sest aktusel on ju meeletu rahvamass vaatamas. Õnneks proovis jalg ei värisenud, jäin lootma selle peale, et ka päris esinemise ajal jalg värisema ei hakkaks. Kõik läks ilusti ja seega ka seda ei juhtunud. Laul tuli välja üldiselt ilusti, mõningad viperused olid, kuid sellest ei ole üldse lugu.
Kahjuks meie aktuse ajal mängis ilmataat vingerpussi ning mingi hetk hakkas päris kõvasti vihma sadama. Kõikide emad ja isad jooksid oma lastele vihmavarjusid viima. Nii me kõik lõpetajad istusimegi natuke aega vihmavarjude all. Hiljem kutsuti meid lavale, et sealse katuse all olla. Üldiselt oli aktus väga hästi läbi viidud. Olenemata ilmast oli kõik väga ilus.
Pärast aktust tegime lennu -ja klassipildid ning seejärel algas õnnitlemine. Ma siiralt südamest tänan kõiki armsaid, kes mind sel tähtsal päeval meeles pidasid ning õnnitlesid.
Hiljem kodus tegin sugulastega natuke pilte ning seejärel sõime. Õhtul toimus klassimöll, kuhu kahjuks kõik klassikaaslased kohale ei tulnud, muidu oli igati vahva õhtupoolik.
Täna hommikul helistas mulle mu armaskallis Katrina, kes lõuna ajal külla tuli. Jällegi saime osad oma jutud näost-näkku ära räägitud.
Varsti hakkangi oma asju vaikselt kokku pakkima, sest kell 11 õhtul sõidan juba Tallinna lennujaama poole, et sealt edasi lennata Bulgaariasse.
Panen teile lõpetamisest mõned pildid.
Olge tublid! :)
Tsauka,
L.


Lõpetajad






Mu armas Laura

Sõstrad

Tädi

Onu ja tädi :)

No comments:

Post a Comment