Monday, July 1, 2013

Bulgaaria

Heihei!
Üks äärmiselt meeldiv ja mõnus nädal Bulgaarias on kahjuks läbi saanud. Jagan ka teiega oma seiklusi, kuid otsustasin seda teha mitmes osas, sest nii ei tule seda ääretult pikka postitust, mis nõuab palju aega, et lugeda.
Eelmise pühapäeva õhtul (22. juuni) asusime kell 22.00 Võrust teele. Käisime läbi ka vanaema juurest, et viia sinna meie koer Nora. Seejärel jätkus teekond Tallinna lennujaama. Terve tee sinna ma magasin. Lennujaama jõudes andsime ära oma pagasi, läbisime turvakontrolli ja seejärel ootasime oma lendu. Kell 4.00 startisime Bulgaaria poole. Lennukis magamine on üks asjadest, mida ma vihkan. Kitsas ja ebamugav. Natuke enne kella seitset jõudsime Varna lennujaama, kust saime kätte oma pagasi ja järjekordne sõit võis alata. Esimest korda kõikide reiside ajaloos jõudsime meie oma hotelli esimestena. Õnneks saime kohe toad kätte ning puhkasime natuke, käisime söömas ning läksime oma kuurorti Golden Sandsi uudistama. Seejärel käisime rannas ning pärast läksime tagasi hotelli, magasime ning käisime õhtusööki söömas. Õhtul pidasime armsa Laura sünnipäeva ning süütasime õueküünla jaanipäeva puhul.
Esmaspäeval käisime söömas ning suundusime jällegi randa. Rannas käisime Lauraga parasailingul. Kella kolme ajal sõitsime taksoga Varnasse, kus käisime poodides ning vaatasime niisama ringi. Õhtul käisime jällegi keskuses.
Teisipäeval päevitasime rannas, hiljem olime Laura ja Mariaga basseini ääres. Õhtul käisime jällegi linnapeal ringi.
Kolmapäev oli ekskursioonipäev. Kell 9.30 pidime minema alla keskusesse, kust viis buss meid Aladža kloostrisse, kus enam mungad tegelikult ei elanud. Sealt edasi käisime Kivimetsas. Seejärel sõidutati meid kohalikku söögikohta, kus pakuti Bulgaaria kohalikke roogi ning tantsiti ja etendati Bulgaaria pulm. Seal sai hiljem käia ka mineraalvee allikas ujumas. Mina sinna ei läinud, sest sealne vesi oli väga külm. Tagasi jõudes Golden Sandsi olid merelained suured ning otsustasime merre hullama minna. Kella viie ajal läksime hotelli, käisime söömas ning õhtul jällegi käisime linnapeal.
Praeguseks lõpetan, sest postitus kisub juba liiga pikaks.
Panen ka päris palju pilte, seega valmistuge pildimaratoniks.
Tsauka,

Parasailing

Kõige lahedam taim :D

Pisike putukas

Munkade kalju sees olev klooster