Tuesday, July 30, 2013

Heihei!
Seekord ma pikka juttu vatrama ei hakka.
Üsnagi pikk paus on sellele blogimisele vahele tulnud, aga usun et sellest pole üldse probleemi.
Elan samamoodi nagu alati. Mitte midagi erilist ega märkimisväärset juhtunud pole.
19-27 juuli olin Kurgärvel laagris. Trennid olid rasked, kuid endiselt ma elan veel. Olen seekord laisk ja rohkem pikemalt kirjutada ei viitsi. Panen pigem teile natuke pilte.
Tsauka,
L.


Läksin trenni


Värvisime juukseid
Nats tegime pättust ka.


Loviisa kiiver, mis oli üleni teibiga koos ja kleepus, seega panime selle kardinasse rippuma.


lihtsalt kaunis




Meie nunnu sünnipäevalaps :)


Creme brülee


Uus ja moodne seljakott "Alati ja Odavalt"

Puhkepäeval mõtlesime toahindeks 10 saada, seega lakkusime elueest oma toa ära.

Vol 2

Nats sadas vihma.

Vihmatants ja mudadisko

Saunanaised

Fatties

Sellised pildid tulevad meil alati paremini välja.

Anette sünnipäevakingitused

Tegime diili jättide peale. Arvata võib kes kaotas - muidugi meie.


Pildirikkumise lvl Karoliine

selfie




Why so normal girls?


"Ma sain kala"

Meie ainuke päris kala :)





Esimene hommik kui kodus olin, oli issi saiakesi toonud.

armas õeke :)



No comments:

Post a Comment