Monday, June 17, 2013

Heihei!

Lõpuks ometi on konsultatsioonides käimisega ja ka eksamitega lõpparve tehtud. Koolimajja ma siiski pean veel mõned korrad oma jalga tõstma, sest pean käima lauluproovides.
Nüüd tuleb ainult nädal aega oma lõpetamist oodata. Kleit ja kõik lõpetamise jaoks lisanduv on mul olemas. Kindlasti mainin siinkohal ära ka selle, et kõik armsad sõbrad olete oodatud minu lõpetamisele 21. juunil kell 12.00 Võru kandleaeda.

Viimasel ajal olen pühendanud üsna palju aega oma sõpradele, sest suvel ma nendega väga kokku ei saa.
Tulevastest plaanidest on teada nii palju, et jaanipäeval lendan ma mõneks ajaks ära Bulgaariasse ja peale seda lähen otse laagrisse.

Üldiselt läheb mul hästi - elan ja hingan endiselt.
Rohkem midagi asjalikku kahjuks mul siia teile kirja panna polegi.
Olge tublid ja nautige suve :)
Tsauka,
L.

Sealt see vikerkaar tuligi.


omnom



No comments:

Post a Comment