Monday, June 4, 2012



Teretere mina jälle siin. No megagiga igav on ja sis mõtlesin et räägin teile oma tegemistest.

Eile, pühapäeval käisime Britaga sis tartus, või noh ta oli juba seal sis ma läksin järgi talle :D kell 12.00 läks mul buss. Bussisõit oli kõike muud kui PÕNEV. Mingi paar minutit pärast 1 jõudsin kohale õnneks. Läksin siis bussijaamast taskusse ja ostsin kinopiletid ära meile. Edasi käisin toidupoes ja ostsin endale jätsi, sis vaatasin et kell kohekohe 1.20 ja läksin vanemuise ette. Hellasin britale ja saime kokku. Kaks segast, hullu ja lollakat Võrumaalt :D Läksime sis kinno ja ma ostsin suured popcornid, brita suure coca. Oeh kui full me pärast olime. Ns hangusime taskus, vahepeal käisime macis ja kaubamajas ka. Suurt midagi ei teinudki. Läksime sis bussijaama et võrru pilet osta, seal olid tammekas ja anni ka, sis ajasime ns nendega juttu. Kell 18.30 hakkasime tagasi sõitma. Nüüd oli bussisõit tõesti natuke normaalsem. Õhtul kodus passisin ns tühja, midagi ei teinudki.
Täna oli meil siis koolis mingi mööda võru linna käimine. Võru ajalugu vms. Pmst olin juba kõike seda kuulnud ja sis ei olnud väga huvitav see enam. Pärast soovisime kõigile suvistele sünnipäevalistele õnne ja siis võiski ära minna. Me britaga läksime chillinisse sööma ja pärast seda koju. Kodus käisin ilusti jooksmas. Pärast käbe pesus ja uuesti Katsi ja emmega tartusse. Autos magasin sest lihtsalt mega vässu oli olla ja pärast kui üles ärkasin ei olnud üldse tuju midagi teha, ega kellegiga rääkida. Pole aimugi miks nii. Käisime jällle poodides. Õnneks lõpuks leidsin endale midagi mis homme selga panna, muidu oleks pidand paljalt minema :D:D Nüüd kodus, lebos, igavlemas taas. Maitea maiviitsi enam ausalt nii tühja passida, täiesti mõttetu tegevus.
Aaaaa enne leidsin just niiii minuse pildi :D
Eile õhtul või noh öösel kella 12 ajal vaatasin et ma veel üleval et saadan Triinule sünnipäeva sõnumi. Triin on Tomi üleval mul telefoniraamatus ja sis saatsin kuidagi sõnumi Tomile :D Hommikul sis vaatan telefoni, üks uus sõnum ja Toomaselt see. Sis   mul oli kerge wtf ja lugesin sõnumit ja pidin ausalt maaa alla vajuma :D:D niii mark lihtsalt kui hale ma suudan ikka olla vahest :D

Tsauka,
L.

No comments:

Post a Comment