Saturday, June 2, 2012

No tereteretere, pole ammu jälle siia jõudnud. Igastahes kool nüüdseks pmst läbi, no hinded väljas ja nüüd aind see kõige igavam osa, kus tuleb veel ns tühja panna. Esmaspäeval lähme kuskile muuseumisse mis ei ole eriti põnev ja teisipäeval saame sis tunnistused kätte. Woohooo.
Tunnistus tuleb mul hea, 4 5 hinneteks. Ise rahul. Isegi väga :)
Nii nüüd sellest mis ma teinud olen vahepeal. Koolis viimasel ajal õppisin ikka suht korralikult, et hinded korda saada. Käisin trennis ja ma isegi ei mäleta väga midagi :D
26. mail käisin toni ja thomase sünnipäeval. Esmaspäeval käisin esimest korda Võru linna tublimate õpilaste jaoks korraldatud üritusel. Sain diplomi ja mingi säänse ägeda taldriku ka. Teisipäeval ja kolmapäeval olid kergejõustiku võistlused. Jooksin 100m ja 200m mis mõlemad ülipekki läksid. Aga õnneks ma olen suusataja mitte kergejõustiklane. Neljapäeval käisin aktiivsemate koolisportlaste vastuvõtul kust sain diplomi ja megaägeda särgi ja seal oli üliüli nämma tort :D Reedel koristasime klassi, kuulasime Reet Tiksi juttu ja andsime õpikud ära. Pärast saime klassijuhataja käest shoksi ka. Täna polegi midagi teinud, lambist tühja terve päev. Hommikul käisin jooksmas ja pärast tegin igast harjutusi. Homme lähen oma nunnu Britaga tartusse kinno, või noh ma lähen üksi, tal see roki kontsert vms. Lähme siis kinno ja ns veedame kahekesi lahedalt aega sest siiski suvel me ei näe pmst üksteist sest ma laagrites ja ta saaremaal v kus iganes :(:(
 Oma tupsununnnnnnnnuga võistlustel yo
Kes otsib see leiab :D:D (2 reas vasakult 11)

Olge sis tublid ja nautige suve.
Tsauka,
L.

No comments:

Post a Comment