Saturday, June 23, 2012

Niisiiis 16. käisime Annega VKG 9. klasside lõpetamisel, kus kõik olid niiiniii ilusad ja vinged. Nagu te teada võite pole mul just kõige parem mälu :D:D niiet ma väga ei mäletagi mis ma vahepeal veel teinud olen. No tegelikult olen olnud Laura ja Mariaga päris palju koos viimastel päevadel. Väga vinge on meil olnud. Veesõjad ja muud igasugused ullused, kõik tehtud :D Eile kell 00.00 algas mu kullakallil Laural sünks, soovisime õnne talle ja tõstsime. Kõik raffas sõi kooki seal siis öösel :D Päeval kella 14 ajal läksime Laura sünnipäevale, ilm oli nagu ta oli, mina muidugi mega unine sest kohe hommikul ma magada korralikult ei saanud, sest all korrusel hakati kõva häälega rääkima ja see ilm ka muudab uniseks. Ma seal aind haigutasin :D Kolmapäeval, 27. juuni lähen Otp laagrisse. See mega lühike ja isegi et ei viitsiks sinna minna sp aga noh vahetpole, käin ära.



28. juunil läheb mu kalliskalliskallis Kats Küprosele terveks suveks. Oeh kuidas ma teda igatsema hakkan.

No comments:

Post a Comment