Tuesday, July 1, 2014

Heihei!
Natuke kiire on olnud viimasel ajal ja selletõttu see tavapärane pühapäevane postitamine edasi lükkuski.
Kuna peaaegu terve juunikuu veetsin kodus, siis tuli teha ots laagritega lahti ja kodust natukeseks ära kolida. 
Kuigi bussil, millega algul Pärnusse tulema pidime, midagi kärssas, jõudsin ma siiski ilusti ja tervelt siia Jõulumäele kohale. Muidugi kaasas oma suur roosa beibekohver - nagu juba kombeks saanud. Laager on kulgenud oodatust vahvamalt. Olin juba valmistunud igapäevasteks võistlusteks nagu oli eelmisel aastal, kuid õnneks nii hulluks asja pole seekord aetud. Iga päev on käinud meil trennis erinevate spordialade esindajad ning muidugi ka meie oma suusakoondislased. 
Täna sain uue kogemuse kirja - rabajooks. See pole see tavaline laudtee peal matkamine. Sõna otseses mõttes kõndisime rabas. Just täpselt selles vajuvas mudases rabas. Algul anti meile 10 minutit aega, et lihtsalt rabaga tutvuda. Peale seda tegime 4x4minutilisi lõike. Lõikude ajal olin pidevalt üks jalg kuskil sügavustes. Vahet ei ole, et hing oli kogu aeg niidiga kaelas, nägu oli ikka naerul, sest sealt saadud emotsioon oli mega!!!
Täna õhtul tuleb meile esinema LIIS LEMSALU :D
Homme on Swedbanki laagri viimane treening ning siis suundun ma päris pikaks ajaks juba oma teise koju - Otepääle.
Olge tublid!
Tsauka,
L.




Just sellepärast kodus ongi hea olla!


Kell pool 6 Tamulas

Sõstra ülikooli lõpetamine
Laura sünnipäev :)
Mina ja mu beibekohver jõudsime kohale


Esimene ühistreening


Nats rahvast

Neiudega rongi

räppisin

Jalgpallurite soojendus


Esimene rabajooks - check.
Beibedega spas






No comments:

Post a Comment