Sunday, July 20, 2014

Heihei!
Isegi mina jõudsin sel suvel Pärnusse suvitama, elu nautima ning ennekõike puhkama!
Esmaspäeva lõuna veetsime mere ääres. Õhtu poole suundusime oma esimesse ööbimiskohta. Täpselt ei oskagi koha nime öelda. Igastahes oli see Pärnust natuke väljas asuv armas ja hubane kohake.
Teisipäeva varahommikul pakkisime oma asjad kokku ja võtsime suuna sadamasse, et sõita Kihnu. Virvet me oma kurvastuseks kahjuks ei näinudki. Laenutasime rattad ja vurasime nendega mööda Kihnut ringi. Igati vahva päevake. Õhtul tulime tagasi ja telkisime Valgerannas.
Hommikul ärgates oli nii kõva tuul, et peaaegu oleks see meie telgi minema puhunud. Kahjuks polnud ka rannailma ning seega otsustasime tulla Võrru tagasi. Sellega lõppes ka minu pisike puhkus.
Reede, laupäeva ja natuke ka pühapäeva hommikust veetsin ma oma armsa Katrina seltsis. Reedel jõudsime isegi Rally Estonia üht katset vaatama. Laupäeva hommikul suundusime Katrina vanavanemate juurde, kus oli nii mõnus ja tore. Peale lõunat hakkasime müüma ralli parklapileteid. Õhtul jõudsime jällegi järgmisesse kohta - Tartusse. Väikeste sekeldustega jõudsime ilusti Katrina korterisse ning sealt edasi käisime meie aegumatut lemmikut Tanel Padarit kuulamas. Kusjuures avastasin, et olen käinud sel suvel juba neljal korral Taneli esinemistel. Õhtu kujunes mega vahvaks!
Nüüd olen jõudnud otsaga koju, kus ma saan olla vaid 2 päeva, sest juba 22. juulil algab järjekordne laager.
Olge tublid!
Tsauka,
L.





Kihnu



Muuseum


Mediteerin
Rally Estonia


Ägedaim auto (Pilt: Katrina Ojavee)
Turistikas







No comments:

Post a Comment