Sunday, January 26, 2014

Heihei!
Ka täna teen kiirelt, sest olen nädalavahetusest üsnagi väsinud.
Nädala alguses sain külge endale viiruse, millest ma nädalavahetuseks terveks ei saanud. Nii ma siis läksingi oma suure nohu ja köhaga nii eile, kui ka täna starti.

Alates sellest aastast olen vanuseklassis N18, kus võistlen endast aasta vanematega. Seega konkurents on oluliselt tugevam, kui eelmisel aastal. Eelmine aasta olin enamasti koos ainult oma vanuseklassiga ja aasta noorematega. (mitte, et ka eelmine aasta tugev konkurents poleks olnud) Seega etteotsa sõidetud kohtadega nagu 4 ja 5, olen ma palju rohkem rahul, kui olin eelmine aasta.

Nüüd nädalavahetusest: Eile oli ETV-Swedbanki noorte suusasari Mammastes, kus minu distantsiks oli 2x2,5km uisku. Sõita oli mega raske ja tundus nagu ma ainult roomaksin, või noh tegelikult roomasingi. Eriti veel viimasel tõusul. Finishisse jõudes mõtlesin, et võin enda nime protokollis üsna tagant leida, kuid nii see ei läinud. 4. koht tuli mulle üsna suure üllatusena. Muidugi nii nagu ka eelmine aasta ma autasustamisele ei jõudnud. Seekordseks põhjuseks ei olnud mitte see, et ma oleksin riietusruumis sel hetkel pükse jalga tõmbamas, vaid see, et arvasin et ainult kolme paremat autasustatakse N18 vanuseklassis. Seega sel ajal ma juba sõitsin kodu poole.
Täna toimus taaskord võistlus Mammastes ning selleks oli Eesti Noorte Meistrivõistlus ning distantsiks 1,2 km ehk vabatehnika sprint. Eelsõidus olin 6., kahjuks jäi mul poolfinaalis ainult natukene puudu, et oleksin olnud finaalis. Õnneks parandasin ühe koha võrra oma eelsõidukohta ehk siis olin 5.
Kokkuvõtteks võin öelda, et terve talv on veel ees ning hoolimata oma haigusele suutsin teha täitsa normaalsed sõidud.
Olge tublid!
Tsauka,
L.

ETV-Swedbanki noorte suusasarja tulemused
Eesti Noorte Meistrivõistluste tulemused


Paar pilti poolfinaalist





(Suur aitäh armsale Kerstinile piltide eest :))













No comments:

Post a Comment