Thursday, January 2, 2014

Heihei!

Alustuseks soovin ma teile ilusat uut aastat! Loodan et teie uue aasta soovid ja lubadused saaks täidetud.
Nüüd nats ka mu tegemistest:
Päev enne võistlust oli meil Võrumaa parimate sportlaste autasustamine/hooaja lõpetamine, kus ka mina osalesin.
Võistlusest, siis niipalju, et rada oli meeletult raske ja seal peal ma ainult roomasin. Eelsõidus 8. aeg. Oma veerandfinaalis hoidsin kolmandat kohta senikaua, kui üks kaasvõistleja mulle viimasel tõusul kepipeale astus ning see kepp mul käest tuli. Seega pidin lõpuks leppima 13. kohaga.
Aastavahetuse veetsin ma Tallinnas koos armsate Katrina, Rolandi, Alvari, Kristjani ja Regiinaga. Õhtu/öö/hommik täis naeru ja erinevaid seiklusi. Kokkuvõtteks võin öelda et minu aastavahetus oli kindlasti väga vahva! Aitäh sõbrad! :)
Nüüd on minule tarvis ainult lund, muud ma ei soovigi.
Olge tublid!
Tsauka,
L.
 
(Piltide suuremalt nägemiseks klikkige piltidel, siis avaneb slaidishow)




 
Pisike tunnustus
 
 
 Võistlus algas nii vara, et väljas oli veel hämar.
 



aind suren ja rooman


 Veerandfinaal
 
 
Rada oli üsna must ja kohati ka must maa väljas.
 
Küüditati Siberisse (Savisaar maksab)
 
Tõelised mehed ei jäta neiusid nälga! :D
 
Poisid tegid pastat meile, mis oli mega heaa!
 
 

Mina ja kuusk

Ojavee plika
 
 
 
 Hooaja lõpetamise pildid on pärit Võrumaa spordiliidu pildigaleriist ja võistluse pildid Anette Kasemetsa poolt. Aitäh teile!




No comments:

Post a Comment