Sunday, September 1, 2013

Heihei!
Minu suvi on edukalt ja ilusti lõpetatud.
Peale laagrit olin päeva kodus ning kolmapäeva õhtul sõitsin juba bussiga Tartusse Katrina poole. Hommikul jooksime kiiresti bussile ning sõit Pärnu poole võis alata. Pärnus vaatasime niisama ringi, käisime Steffanis pitsat söömas ning hiljem tuli meile Triin Kihuoja vastu. Kõndisime Triinu poole ning sinna tuli meile järgi teise Triinu isa. Meid sõidutati Pärnust päris kõvasti välja, nimelt seal pidas Triin Taveter oma sünnipäeva.
Triinul oli valmistatud imemaitsvat sööki, niiet jällegi sõime ennast kurguauguni täis. Õhtupoole käisme saunas, saunast sai ka ujumas käia. Seal tiigi ääres oli tehtud rullikuga tross, millega sai sõita ning vette hüpata. Esimene proovija oli Taavi. Järgmise korraga läks Katrina ning peale teda mina. Alt vaadates ei tundunud asi üldse nii kõrgel olevat, kui see seda tegelikult oli. Iseenesest väga lahe asi välja mõeldud. Peale sauna pakuti erinevaid kooke. Kõht oli jällegi eriti pungil. Mängisime veel kogu seltskonnaga aliast ning nagu ööseks jäämisega sünnipäevadel kombeks, saime magama alles kella viie ajal.
Hommikul ärkasime pool 9, sest natuke peale kella üheksat tuli juba Triinu isa meile järgi. Kuna bussini oli üsna palju aega käisime Katrinaga kaubanduskeskustes niisama ringi.
Bussisõit oli jällegi üsna piin. Tartusse ei jõudnud buss päris õigeaegselt, see oli mulle muidugi natuke närvesööv, sest olin arvestanud, et kui buss õigel ajal jõuab, jõuan ilusti ka Võru bussi peale. Niipea kui buss Tartus peatus, jooksin ma maha ja kiirelt läksin Võru bussi platvormile. Õnneks jõudsin viimasel hetkel.
Koju jõudes läksime sugulaste juurde grillima. Mina muidugi olin meeletult väsinud ning jäin üsna varakult juba sinna magama.
Viimast vaheajapäeva üritasin ma nautida nii palju kui võimalik.
Tegin ka ilusad karbikesed kodus valmis, et oleks Otepääl hea nendes asju sees hoida.
Täna pakkisin asjad ja tulin Kati ning Vikaga Otepääle, nemad läksid edasi Tartusse. Seadsin end siin ilusti sisse. Toas olen oma armsa Triinuga. :)
Õhtul kell 19.30 toimus aktus, mis oli natuke ebatavaline. Homme juba algavadki koolitunnid. Kahjuks mina esimestest tundidest osa võtta ei saa, sest juba täna õhtul tulin ma koju, selleks et homme hommikul käia ortodondi juures.
Kodus ootas mind emme koos koogiga. Koos sõime kooki ning nautisime üksteise seltskonda.
Ilusat koolialgust teile kõigile! :)
Tsauka,
L.


 




No comments:

Post a Comment