Sunday, September 8, 2013

Heihei!
Pühapäeval uuest kooliuksest sisse astudes ja oma kohvrit ning asju tassides oli mul peas peamine küsimus "Kas mulle hakkab siin ikka meeldima?"

Esimene aktus oli kindlasti erinev mulle tavaliseks saanud vana kooli aktustest.
Kohe esimesel koolipäeval ma esimesed koolitunnid puudusin, kuid juba 3 viimast tundi olin ma ilusti koolipingis. Kõik õpetajad üritasid igatepidi uusi nimesid nägudega kokku viia. Tüdrukutega oli neil lihtne, sest neid on ju vaid neli. Natuke naljakas on see, et poiste ülekaal on nii suur, olin ju harjunud koguaeg tüdrukute ülekaaluga klassis käima.
Iga päevaga edasi õpime juba üksteist tundma ja kõik tunduvad sõbralikud ning toredad.
Nüüd võin juba öelda, jah, mulle siin täitsa meeldib.
Reedel pärast trenni tulin Hillega koju. Muidugi unustasin täiesti õhtuse sünnipäevale mineku ära, ning peaaegu kõik riided jäid mul Otepääle. Õnneks leidsin kodust üht-teist, mida selga panna. Sünnipäev ise oli vahva.
Nädalavahetust üritasin nautida jällegi koos perega nii palju kui võimalik.
Nüüd varsti sõidamegi emmega uuesti Otepääle ja järjekordne koolinädal saab alguse.
Olge tublid!
Tsauka,
L.

Ninnunännu Miku.

10. klassi titabeebi pesi oma jänku ära :D


No comments:

Post a Comment