Saturday, September 14, 2013

Hei!

Üks koolinädal jällegi läbi ning taaskord naudin nädalavahetust kodus.
Nädal ise oli üsna väsitav, sest treeningmaht ja intensiivsus oli suurem, kui eelmisel nädalal. Koolis olen ilusti kohanenud ning esimesed hindedki saadud. Järjest rohkem hakkab ilm sügiseks muutuma, puud lähevad aina värvilisemaks ning varsti jõuab kätte kahjuks see kõige vastikum aeg, kus on pime, külm ja vihmane.

Teisipäeval oli meil kontrollvõistlus jooksu peal, mille täpseid kilomeetreid kahjuks ma isegi ei mäleta. Jooksu suutsin ma ilusti joosta ja pingutada päris korralikult, mis on väga hea :)
Kolmapäeval käisime Triinuga Otepää looduses pildistamas :D
Neljapäeva õhtusöögist jäime mina + veel kuskil 10 inimest ilma, sest toitu oli lihtsalt nii vähe, et see sai kiirelt otsa. Ei jäänudki muud üle, kui minna Triinu ja Meriliga Hermanisse sööma.

Eile õhtul koju tulles murdis uni mu peale õhtusööki maha ning ei jäänud mul muud üle kui kerge uinak teha.
Nädalavahetusel üritan leida aega oma sõpradele/sõbrannadele siin kodus, sest ei taha ju neid unustada.

Järgmise nädala lõpus on tulemas Võru roller, kus on mul plaanis osaleda, nagu iga aasta. Nädala sees sain emmelt ühe päris kummalise uudise, et olen Võru rolleri plakatil. Kuigi mulle pilt väga ei meeldi, on siiski see päris vahva.

Olge tublid!
Tsauka,
L.

 
 
 
Kindlasti üks armsaim ja südmalikuim video.

No comments:

Post a Comment