Sunday, February 3, 2013

Heihei!
Nädal ei alanud just kõige paremini, sest pärast Tallinna lauluväljaku sprinti jäin haigeks. Emaspäev ja teisipäev passisin kodus oma toreda köha, peavalu ja raskustundega terves kehas.
Kolmapäeval käisin koolis ja ka trennis oma armsa kalli õega, nii ka neljapäeval.
Laupäeval toimus Etv-Swedbanki suusakross, kuhu mina otsustasin mitte minna, niiet minu nime võib protokollis leida N16 did not start inimeste hulgast.
Täna käisin Otepääl Eesti Noorte Meistrivõistlustel, kus sõideti 2x2,5 km klassikat. Rajal oli enesetunne väga hull ja raske oli sõita. Nagu mul emmegi ütles et ei olnud üldse minu sõidu moodi sõit, liikusin täitsa roomates edasi. Kuidagi ma selle ära pingutasin ja tulemuseks III koht. Ma arvan et võib kindlasti rahule jääda sest siiski poolenisti haigena selline sõit teha on hea, sest arvasin ja kartsin hullemat.
Nüüd paar nädalat võistlustest vaba, kuid pärast seda juba uued võistlused ja uued võimalused.
Olge tublid!
Tsauka,
L.









No comments:

Post a Comment