Sunday, January 27, 2013

Hei !
Järgmine nädalakene jälle möödunud. Esmaspäevast kolmapäevani olid tavalised koolipäevad/trennipäevad. Kõik see sama ja igav, mida pole põnev kirjutada ja ka teistel lugeda. Neljapäeval läksin oma armsa 8 klassi tüdrukuga saalihoki võistlustele. Võistlus iseenesest üsna huvitav ja kindlasti hea kogemus, sest ega elus peab ju kõik asjad läbi proovima. Mängisin kaitses mis oli põhimõtteliselt nagu väravavaht. Mängude lõppedes saime teada põneva üllatuse et oleme esimesed, ainult et tagant poolt. Ühesõnaga olime viimased. Keegi õnneks kurb ei olnud, sest siiski me oleme saalihokit ainult kehalise tundides natukene mänginud.
Reedel suundusime emme ja Katiga Tallinna poole. Viisime Kati sõprade juurde ja seiklesime natuke linnas ringi, ise läksime tädi juurde. Hommikul sõitsime Tallinna lauluväljakule, sest seal toimus Etv-Swedbanki III etapp, uisu sprint. Kahjuks olin mina endale haiguse külge saanud, millega kaasnes üldine nõrkus ja suursuur köha. Sellest vaatamata olen üsna rahul, et sõitsin niigi hästi. Tasuks 4. koht. Arvan et ei ole hullu, polnud minu päev. Pärast võistlust käsime söömas ja suundusime tagasi koduteele. Nüüd üritan terveks saada, sest järgmine nädal uued võistlused ja uued võimalused.
Olge teie tublid, üritan ise ka olla :)
Tsauka,
L.


Kõige vibalikum mängija platsil oli pruuni särgiga nr 6.

Mu armas võistkond :)


Kuus kuue vastu

Beibäääd


No comments:

Post a Comment