Friday, November 30, 2012

Jah, nüüd ma siin Eestimaa pinnal siis olen.
Kodus on muidugi ka hea, oleks veel parem kui poleks kooli. :D
Nüüd algavad jälle igavad ja üksildased trennid, aga mul sihid silme ees ja läks aind minna. 22. detsembril juba esimene võistlus ja siis peab olema kõik super.
Viimasest suusatrennist kahjuks väga viimast võtta ei andnud, sest see tuli mul lühikesevõitu. Nimelt otsustas ilmataat et teeb ühe karge talvepäeva ja külmakraade oli -15 ning mul külmusid näpud üsna hullusti ära.
Peale trenni tegime suusad korda, pakkisime viimased asjad, koristasime möki ja suundusime sööma. Peale söömist bussipeale ja sõit võis alata.
Igastahes tagasisõit koju kokku kestis 26 tundi. Tagasi läksin suure oigi bussiga ja istusin ühe hurmava neiuga kellel nimeks Katrina. Magamine käis bussis üksteise otsas ja kõik kohad jällegi ülivalusad. Laev läks kell 8 hommikul, kus saime ka kohe süüa. Kuna merel olid üsna suured lained siis raputas ja loksutas korralikult, nii et mõnel südagi pahaks läks. Õnneks mul midagi hullu ei olnud.
Tallinnasse tuli meile järgi spordikooli buss. Jätsime natukeseks sõpsudega hüvasti ja hakkasime Võru poole sõitma. Enamus ajast jällegi ma magasin. Kubijale jõudes pakiti asjad maha, kutsusin emme järgi ja peagi jõudsin koju.Öösel oma voodis magada oli kõige mõnusam.
Täna käisin koolis eesti keele tasemetööd tegemas. Õnneks seal midagi ületamatut ei olnud, kuid iial ei või teada mis imelikke vigasid ma seal tegin. Peale kooli suundusime Britaga bussijaama ning sõitsime Tartusse. Bussis olid ka Tom ja Manza. Britaga käisime täna kinos ja ns natuke Tartu peal. Pärast mõtlesime 18.30 bussiga tagasi tulla, aga buss hilines nii rängalt et bussile saime alles 19.45.
Homme igastahes mina õpin ja värki, käin trennis ja puhkan ja naudin kodus olemist.
Olge te tublid nagu alati :)
Tsauka,
L.
mix need tüdrukud peavad nii palju sööma ?!

Rolco

jaja jubepalju kaameraid oli


Võru SUKL

Võru SUKL

No comments:

Post a Comment