Sunday, April 8, 2012

niisiis nüüd olen juba 15 aastat vana :D
peod pmst peetud ja hea olla nüüd.
Kõigepealt 5. aprilli hommikul tuli Anne minu juurde. Enne kella poolt 7 oli ta mu ukse taga. Igastahes soovis õnne kallistas ja oli lihtsalt nunnuke mul seal. Mul pole lihtsalt sõnu sellise asja jaoks. Lihtsalt niiii armas. Ainult tõelised sõbrad teevad nii ja super et mul üks selline armsake olemas on. Muidugi Anne tegi pilte kus ma üliiiii õudne jäin :D Kooli läksin Annega ja koolis oli ikka samasugune olla. Lihtsalt väga paljud kallistasid jne, muidu nagu iga teine päev. 5. õhtul oli mul tsikkidega kerge istumine ja ränk sööming.
6. aprillil ehk siis üleeile tegime suusaässadega kerge party. Ja selle party käigus ma loll lõhkusin oma lõhnaõli ära.Aga killud toovad ju õnne :) Õhtupoole siis tõsteti ka mind ja oe kui õudne see oli :D:D
Eile oli siis sugulastega istumine ja ns lahe olemine.
Ma ei viitsi pikalt kirjutada nendest värkidest särkidest aga jah.
Tsauka,
L.

No comments:

Post a Comment