Monday, April 2, 2012

huhuhuhuhuuuuu täna siis koolis oli eriti mõttetu päev ju. Kõigepealt inka kus passiti ns tühja siis 2 tundi loengut mis oli SUREÄRA KUI LAHE. Ja sis edasi füüsika kus Vanakas käskis mul esimest korda tunnis kaasa töötada. Kutsus tahvli ette kus ma midagi ei osanud :D niisiis edasi tuli kehaline kus oli kõrgushüppe vastamine. Japppp ma hullem paks kes ei jõua hüpata :D aga noh vähemalt 5 sain hindeks niiet seegi hea. Pärast kooli läksime Britaga käisime söömas ja siis ootasime kuna emmel töö läbi saab. Läksime kodupoole ja siis Tartusse A&Tsse võidetud kinkekaarti raiskama. Kahjuks seal seda polnud mis ma oleks tahtnud aga nad tellivad Tlnst seda ja kui nüüd siis hambajäljendeid lähen tegema siis lähme käime A&Tst läbi. Pärast käisime korra Eedenis ka et oodata kuni Kats koju jõuab. Käisime siis empsuga lindexis ja sain sealt natu riideid jälle :D Käisime veel seal all toidupoes ja läksime katsi juurde. Olime natu seal ja siis hakkasime tagasi sõitma. Nüüd olen õnnelikult kodus ja üldse õppida ei viitsi. Inkat vaatan pärastpoole ja bioloogia tööks vist ei õpi..Loodan oma geeniuslaps Brita peale :D
Tsauka,
L.

No comments:

Post a Comment