Sunday, April 1, 2012

I learned that the only way you are going to get anywhere in life is to work hard at it.

Andestust et pole kirjutanud :Dnii viimati vist kirjutasin kolmapäeval.
Neljapäeval oli puhkekas ja siis tulin pmst otse koju, õppisin ära ja kuna reedel oli Markuse sünnipäevake siis mõtlesin et teeks midagi. Tegin muffinid valmis, umbehead tulid isegi :D siis tahtsin need karpi panna. Leidsin ühe täitsatavalise valge karbi. Kus on kaan, ei tea :D siis läksime emmega maximasse. Mõtlesime et seal on karpe kuna varem oli. Läksime siis sinna, kus on karbid ?!? Eitea ei olnudki. Käisime maksis ja ostsime pakkepaberit. Koju tulles muidugi natu pettunud et ei saagi äkki kinkida. Emme sis tuli mu tuppa ja vaatas kle see karp sul jumala normaalne et pakid ilusti ära ja sis paned lehvi ka peale ja ei kalluta seda noh niiii et sealt need muffinid välja tulevad. Õhtul vaatasin vist ns telekat ja olin arvutis. Läksin suht vara magama sest mega uni tuli.
Reedel oli siis Markuse sünks. Hommikul kooli, seal andsin Markusele siis muffinid üle, see karbike jäi isegi väga numpa. Siis koolis megatühja ja peale seda koju ja sis riidesse ja trenni. Haanjas oli supermõnus ilm, päike paistis ja oli soe. No lõpuks läks see mõnus ära, sest hakkas mingi lambivihma sadama, aga seda õnneks alles siis kui me just ära hakkasime minema. Õhtul hellas Markus mulle ja kutsus enda poole, et tal seal sõpradega väike istumine. Läksime Anne, Toni ja Renega sinna. Kella 8ks oli kutsutud me jõudsime natu enne kella 9t :D jah läks natuke pikaks see asi :D Igastahes oli tore seal.
Laupäeval ehk eile siis oli Swedbanki V etapp Albus, mis oli ka selle hooaja viimane võistlus. Läks hästi, isegi superhästi. Rada mulle meeldis, kuidagi selline lihtsalt mõnus ja hea, kuigi töötamisrada ja laskumised tehnilised ja kurvidega. Üldiselt lihtsalt lauge maa kus töötada tuli palju. N15 vanusegrupis olin viimane startija, mis on muidugi ka suur eelis, kuna saad teada palju on teistega vahet jne. Kuigi seekord seda aega väga vaja ei läinud sest seda nägin juba ise ära et liider olin, sest viimasel tõusul olin täpselt Triinu järel ja Anette oli peaaegu Triinu ees. Suusk libises mul superhästi ja üldse sõita oli hea. Muidugi kui välja arvata see et jalatallad läksid krampi. Poleks pidanud enne võistlusi ikka Madhsuse saabastega sõitma. Aga noh too tolleks, kõik lõppes ju ikkagi õnnelikult :)
Lõpus tuli Lembitu kuuse ka sinna oma kaameramehega. Hakkas siis intervjuud tegema. Oeh kujutan jälle ette kui jube ma seal jään :D aganoh eiole hullu, olen kole sis olen :D
Pärast seda läksin viisin suusad ära ja rääkisin natuke Hillega juttu. Läksin vahetasin riided ära ja vaatasin et misasja kus mu telefon on. Haigelt otsisime seda Annega ja siis lõpuks tuli välja et see oli koguaeg mul taskus olnud :D jah natuke naltsi ka raffale :D Hellasin emmele ja rääkisime natu jne. Ta muidugi tegi umbe suure asja sellest Swedbanki võidust ja korraldas sis mega söögipeo meil kodus :D
Autasustamisel saime mega staffi. Ja pärastpoole sain ka sellist värvi karika mida mul veel ei olnud :)
Bussisõit muidugi jube ja väga pikkkk. Ühesõnaga vastik.
Koju jõudes muidugi emme ütles et meile tulevad nüüd külalised. Vanaisa, tädi, tädi mees ja nende lapsed Maria ja Laura. No tegelt poleks olnud seda vaja... Aga kui ta korraldas sellise asja siis korraldas :D
Täna siis ärkasin suht hilja mingi pool 12. Kuigi oleks võind veel magada...See nädal tuleb ulme lihtsalt. Igapäev 1kt kui mitte ka mõnel päeval 2. Aitäh teile keemia ja füüsika et te mu sünnipäeva päevale ktd panite niitore. Neljapäev tuleb tore igastahes, sest mõni meist saab lõpuks 15 :)
(pilte kahjuks pole, aga lisan hiljem kui saan need.)
Tsauka,
L.

No comments:

Post a Comment