Sunday, April 22, 2012

Heihei,
See nädal ei teinudki väga midagi. Kool ja trenn jne. Neljapäeval käisime Annega suuskamas. Ülimõnsa oli Haanjas. Seal veel paljupalju lund ja üldse mega hääkas.
Panen mõned picid ka siia siis :)

Sain ka kauaoodatud topless pici ära tehtud :D

19.04.2012 Haanja.
Mu tupsununnukeneee
Heihei olen roosa pax suuskaja :D

Siis reedel käisin uurimistööde konverentsil mis toimus kesklinna gümnaasiumis. No seal mõtlesin et selle esitamisega on siis uurimistööga lõpparved, aga ei, sugugi mitte. Mind valiti siis välja, et läheksin veel Tallinnasse seda esitama 19. mail. Tegelt üldse ei tahaks aga no mis seal ikka, saab ainult kogemusi juurde ja võibolla siis isegi jääb laupäevaks ja pühapäevaks Tallinnasse sõpsudele külla :):)
Eile tegin esimese päevitamise ära, superhea ilm oli, päike paistis ja mõnusalt soe oli. Täna täpselt samamoodi super ilm.
Käisime täna Lauraga rulluiskudega sõitmas, väga tore ja vaffa oli meil. Pärast olin tema pool ja panime batuudi kokku. Kus me naersime alles selle käigus :D
See nädal saab olema paras katsumus minu jaoks. Aga mis ei tapa teeb ju tugevaks niiet ma saan hakkama. Kolmapäeval käin jooksukrossil jooksmas ja sealt otse Tartusse ortotondi juurde jäljendeid hammustama. Pärast käime natuke poodides et nv jaoks riideid osta.
Nimelt 28. aprillil mina lahkun nädalaks ajaks Eestimaaalt. Läheme emme, issi ja Katiga Türkki puhkama ja ns soojust nautima. Oeh, kõigest nädal aega jäänud.
Praegu hakkan nüüd siis saksa keelt õppima mis mul vaja homme järgi vastata.
Tsauka,
L.

No comments:

Post a Comment