Sunday, November 3, 2013

Heihei!

Esmaspäeval ja teisipäeval käisin koolis ja tegin trennid Otepääl. Teisipäeva õhtul tuli emme mulle järgi ja sõitsin koju. Sain natuke kodus olemist nautida, kuid kahjuks juba kolmapäeva õhtul tulin koolimajja tagasi.
Neljapäeval peale kooli sättisin ennast valmis, sest tol õhtul oli minek ooperisse "Jevgeni Oneginit" vaatama. Midagi erilist selle kohta mul kahjuks öelda pole, kuid elus peab korra ka ooperis käima, seega minu kord on käidud ja linnuke selle koha peal kirjas.
Reedel õppisin iga vahetund saksa keele sõnu ja asju, sest eelmisel õhtul ei jõudnud neid asju vaadata. Kahjuks läks mul see töö üsna aiataha, kuid õnneks veel seda traumeerivat hinnet teada pole saanud ega tahagi saada.
Õhtul sain kokku oma kullast kallima Britaga, kellega veetsin ühe maruvahva õhtupooliku, täis naeru ja kõhulihaste valutamist.
Laupäevast päeva nautisin pere seltsis, õhtul tulid meile sugulased külla. Taaskord üks naljarohke õhtupoolik.
Täna mängisin enamasti kodus diivanipatja. Lõunaajal läksin oma armsate Laura ja Maria juurde ning õhtul pakkisin kodus asjad ja jällegi sõitsime issiga juba tuttavasse kohta - Otepääle.
Nüüd ma siin olengi, istun ja ootan magamamineku aega.
Praegu ongi täpselt see õige aeg ja koht ütlemaks - nüüd on mul viimane nädal koolis, siis tuleb vaheaeg ning vaheaja keskpaigas lähen ma esimese lume laagrisse Põhja-Soome, Levile.
Olge tublid!
Tsauka,
L.

(Piltide suuremalt nägemiseks kliki pildil)

Need kõige stiilsemad stiiligurud
 

Kultuuriinimesed
 
Omnomnom

 

 

No comments:

Post a Comment